Hledáte nebo nabízíte zaměstnání?

Jsme menší stavební společnost LB 2000, s.r.o. zabývající se realizací inženýrských staveb s obratem cca 180 mil. Kč, s počtem zaměstnanců do 40 osob. V současné době hledáme ekonoma společnosti na plný pracovní úvazek na dobu neurčitou. Účetnictví a mzdy zpracováváme ve firmě sami.

Kvalifikační předpoklady:

SŠ/VOŠ ekonomického směru + 10 roků praxe v oboru

VŠ ekonomického směru + 5 roků praxe v oboru

Požadované odbornosti:

Znalost podvojného účetnictví, daní a ekonomiky

Znalost práce na PC - Windows 10, Microsoft Office ( Excel - vyšší uživatelská úroveň)

Výhodou je znalost účetního systému POHODA

Řidičský průkaz sk. B – není podmínkou

Očekávané dovednosti a vlastnosti:

Jednání s úřady a bankami

Trestní bezúhonnost

Organizační schopnosti, vedení pracovního týmu a časová flexibilita

Samostatnost, zodpovědnost, a diskrétnost

Náplň práce:

Zodpovědnost za vedení účetnictví, evidenci majetku, personalistiku a mzdovou agendu, statistiky vč. metodického vedení.

Zpracování účetních výkazů

Zpravování daňové agendy vč. výpočtu daní (DPPO společně s daňovým poradcem)

Provádění platebního styku a zpracování potřebných žádostí a výkazů pro banky

Zajišťování dostupných dotací vč. zpracování jejich agendy

Jednání s úřady a bankami, pojišťovnami, FÚ, SSZ, ZP …..

Nabízíme:

Práci v příjemném pracovním prostředí a se vstřícnými lidmi

Práci na plný pracovní úvazek

Stravenkový paušál

Mobilní telefon

Služební osobní vozidlo

Možnost dalšího vzdělávání

Mzda 50 – 70 tisíc Kč hrubého měsíčně dle dosažené praxe a kvalifikace, možnost zvýšení po zkušební době dle prokázaných schopností, 13.plat

 

Svůj životopis spolu s motivačním dopisem zašlete prosím na e-mailem na adresu kristyna.kroupova@lb2000.cz

nebo poštou na adresu: LB 2000, s.r.o., U Hřiště 810/8, 77900 Olomouc

 

Ředitelství silnic a dálnic s. p. vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa

ÚČETNÍ
datum zveřejnění inzerátu:  od 11.4.2024 do 15.5.2024.

 

Pracoviště-lokalita:

Správa Olomouc

 

Náplň práce:

·        Komplexní vedení účetnictví účetní jednotky včetně vedení účetních knih a sestavování účetní závěrky Správy.

·        Dodržování finanční kázně – zejména úhrad faktur

Požadujeme:

·         SŠ, VŠ ekonomického směru

·        znalost zákonů státních organizací nebo podnikatelského účetnictví výhodou

·        praxi v oboru min. 10 let

·        práce na PC, znalost MS Office

·        samostatný a zodpovědný přístup, ochotu učit se

·        trestní bezúhonnost

·        řidičský průkaz sk. B (není podmínkou).

Nabízíme:

·        stabilitu státní organizace

·        pružnou pracovní dobu

·        možnost dalšího vzdělávání

·        fixní mzdu + osobní bonus

·        Zaměstnanecké benefity (5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna, stravenkový paušál, benefitní karta e-Benefity či penzijní připojištění, zvýhodněná Multisport karta, možnost využití firemních rekreačních zařízení, permanentky do ZOO, Aquaparku, skipasy na lyže, sleva u cestovních kanceláří INVIA, Čedok, Alexandria)

 

Termín nástupu:

Předpokládaný termín 3.6.2024, popř. na základě dohody.

 

Pracovní poměr:

Hlavní pracovní poměr na dobu určitou, zástup za MD a RD. Poté možnost přesunu na nové systemizované pracovní místo a prodloužení na dobu neurčitou.

 

Mzdové  podmínky:

K základní mzdě je přiznán osobní příplatek, po ukončení zkušební doby můžete v závislosti na Vašem pracovním výkonu získat navíc osobní bonus + motivační odměny v návaznosti na plnění stanovených úkolů.

 

Termín zaslání přihlášky:

Písemné přihlášky se strukturovaným životopisem zasílejte na e-mail: prace@rsd.cz do 15.05.2024.

(do předmětu uveďte „ÚČETNÍ SPRÁVA OLOMOUC“).

Pro další informace prosím kontaktujte:

Ilona.zencakova@rsd.cz, tel. 954 912334 v pracovních dnech od 08 do 14 hod.

 

Upozornění

Pracovní poměr se řídí zákonem č. 262/2006 Sb., zákoníkem práce (nejedná se o služební poměr).

Uchazeč zasláním přihlášky do výběrového řízení stvrzuje, že si není vědom osobních ani profesních vazeb, které by při vykonávání činnosti, o kterou se uchází, znamenaly střet zájmu.

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.

Poskytnuté osobní údaje bude zpracovávat výhradně Ředitelství silnic a dálnic ČR, a to v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679 za účelem náboru zaměstnanců na výše uvedené pracovní místo. Osobní údaje budou uchovány po dobu nezbytnou k naplnění účelu výběrového řízení. Poskytnutí veškerých těch osobních údajů souvisejících s uvedeným účelem je dobrovolné, jejich neposkytnutí však znemožní Vaši účast ve výběrovém řízení.

Práva subjektu údajů poučení:

Subjekt údajů bere na vědomí, že poskytnutím osobních údajů má právo na: na přístup k osobním údajům, na opravu nepřesných nebo nepravdivých osobních údajů, podání vysvětlení v případě podezření, že zpracování mých osobních údajů narušuje ochranu mého osobního a soukromého života nebo že osobní údaje jsou zpracovávány v rozporu s právními předpisy, požadovat nápravu situace, která je v rozporu s právními předpisy, zejména formou zastavení nakládání s osobními údaji, jejich opravou, doplněním či odstraněním, výmazem osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistí-li se, že byly zpracovávány protiprávně, na přenositelnost údajů a právo vznést námitku, po níž zpracování mých osobních údajů ukončí, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad zájmy nebo právy a svobodami subjektu údajů, zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků. Více informací o uplatnění práv naleznete na https://www.rsd.cz/rsd/gdpr-a-zpracovani-osobnich-udaju

 

 

Do Fakultní základní školy a mateřské školy Olomouc, Holečkova 10 hledáme schopnou a spolehlivou hlavní účetní do kanceláře školy. Náplň práce: účtování spojené s procesy celého subjektu (příspěvková organizace, plátce DPH).

Spolupráce možná v zaměstnaneckém poměru nebo i externě.

Podrobnější informace u ředitelky školy Mgr. Zonny Bařinkové, reditel@zsholeckova.cz, 730 874 900.

Mgr.Zonna Bařinková, Ředitelka školy

Tel: + 420 730 874 900, E-mail: reditel@zsholeckova.cz

FZŠ a MŠ Holečkova Olomouc, Holečkova 10, příspěvková organizace

www.zsholeckova.cz

Hlavní účetní/Senior účetní (m/ž) v Litovli

Náplň práce

  • Vedení a kontrola účetnictví výrobní společnosti, zpracování kompletních účetních agend dle platných směrnic, zodpovědnost za účetní činnosti včetně investičního majetku, výkaznictví, daňové politiky atd.

·       Zabezpečit správnost postupů účtování dle českých standardů, zodpovědnost za měsíční a roční účetní uzávěrky.

  • Komunikace s daňovými poradci a auditory.

·       Budete koordinovat činnost dalších 2 účetních.

 

Pozice vyžaduje

·       Hledáme zkušenou osobu, která pracovala na pozici hlavní účetní s příslušným odborným vzděláním a praxí v několika oblastech účetnictví.

·       Velkou výhodou je znalost anglického jazyka.

Nabídka

·       Hlavní účetní bude pracovat v zahraniční společnosti se zajímavých produktem, která podporuje vzdělávání a rozvoj zaměstnanců.

·       Hrubá nástupní mzda 50-60 000,-Kč, balíček benefitů.

Kontakt:

Marcela Mayerová

Horton International Czech s.r.o.

m:  +420 602 788 884

Olomouc@horton-intl.cz


SLUŇÁKOV CENTRUM EKOLOGICKÝCH AKTIVIT MĚSTA OLOMOUCE
Hledáme nového pracovníka na pozici
ÚČETNÍ

Požadujeme:
Vzdělání: SŠ nebo VŠ ekonomického směru podmínkou, 3 roky v oblasti účetnictví, další praxe ve finanční oblasti výhodou, praxe v neziskové organizaci výhodou

Znalost oboru – účetnictví, majetková a daňová oblast vč. DPH, znalost zákona o účetnictví, znalost programu Pohoda velkou výhodou, zodpovědnost a preciznost při vedení účetnictví
Další požadavky: dobrá znalost programu Excel, MS Office, pečlivost, projektová problematika, znalost AJ podmínkou, ostatní jazyky výhodou

Náplň práce: účetnictví, mzdová a personální agenda, vytváření smluv, pokladna, majetek, administrativa, administrace v oblasti probíhajících projektů, apod…

Pracoviště: Horka nad Moravou, Sluňákov

Mzdové ohodnocení: od 16 000 – 18 000

Kontaktní osoba: Martina Andrýsková 
Životopisy a motivační dopis posílejte na email: martina.andryskova.paluchova@slunakov.cz, nejpozději do 25.5.2016,





Hledáme zkušenou účetní na pozici Hlavní Účetní

Marian Gável

Jednatel společnosti

T: + 420 777 699 998

E: m.gavel@email.cz

W: www.nejlepsiprace.com

Provozovna: Náměstí Svobody 268, 752 01 KOJETÍN

Přijmeme samostatnou finanční účetní pro příspěvkovou organizaci (samostatně vede účetnictví účetní jednotky, sestavuje účetní závěrky, vede účetní knihy), program AC účto.

Domov pro seniory Nopova, p.o., Nopova 128/96, 615 00 Brno Židenice, kontakt: Ing. Zdenka Čillíková, tel: 774 490 041,e-mail: cillikova@nop.brno.cz

Termín nástupu: ihned 

Ing. Zdenka Čillíková
ředitelka

Domov pro seniory Nopova p.o.
Nopova 128/96,615 00 Brno

www.nop.brno.cz

mail:  cillikova@nop.brno.cz

telefon: 548321500/160

 

PROVOZNÍ ÚČETNÍ
MÁTE EKONOMICKÉ ZAMĚŘENÍ? ZPRAVOVAL/A JSTE JIŽ ÚČETNICTVÍ NĚJAKÉ FIRMĚ? CHCETE PRACOVAT PRO ČESKOU FIRMU?
TAK PRÁVĚ VÁS HLEDÁME!
PROFIL KANDIDÁTA
SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru
Praxi v oblasti účtování a daňové problematiky
Zájem odborně růst
Dobré komunikační a organizační dovednosti
NABÍZÍME
Velmi dobré ohodnocení Vaší práce
Prostor pro seberealizaci a profesní růst
Přátelskou podnikovou kulturu.
Metodickou podporu holdingu enteria a.s.
Širokou nabídku benefitů
Místo výkonu: Olomouc
Pokud Vás tato pozice zaujala, zašlete svůj strukturovaný profesní životopis prostřednictvím odpovědního formuláře.
Těším se na Vaše reakce a spolupráci při hledání vhodného zaměstnání!
Veškeré Vámi zaslané materiály budou považovány za důvěrné.
Odpovědí na tento inzerát dáváte společnosti Manpower s.r.o. svůj souhlas se zpracováním osobních dat dle zákona č. 101/2000 Sb, o ochraně osobních údajů.

aneta.rychla@manpower.cz

V FPP Consulting spol. s r.o. poskytujeme našim klientům profesionální služby v oblasti účetnictví, daní, personálního a ekonomického poradenství. Nyní nabízíme příležitost brigády/ práce na zkrácený úvazek na pozici

 

MZDOVÁ/-Ý ÚČETNÍ

 

Co očekáváme:

-        prokazatelnou zkušenost v oblasti mzdového účetnictví (min. 3 roky),

-        spolehlivost, pečlivost, zodpovědnost,

-        výhodou je znalost účetního programu ÚČTO - Tichý.

 

Vaší zodpovědností bude:

-        pomoc při zpracování mezd v rovnoměrném pracovním rozvrhu,

-        pomoc při zpracování ročního zúčtování,

-        přihlášky, odhlášky zaměstnanců na OSSZ, zdravotních pojišťovnách, hlášení změn,

-        operativní mzdová evidence.

 

Vybranému kandidátovi nabídneme:

-        práci na zkrácený úvazek nebo DPP,

-        možnost osobního a profesního rozvoje,

-        možnost dlouhodobého uplatnění v oboru.

 

 

Práce je vhodná i pro důchodce nebo maminky na RD.

 

Pokud Vás tato pracovní příležitost zaujala, pošlete nám svůj životopis a krátký motivační dopis, ve kterém nám napište, čím Vás naše nabídka oslovila a co od naší případné spolupráce očekáváte.

 

Těšíme se na Váš email, který prosím zašlete na adresu job@fpp.cz k rukám Ing. Hany Sobkové.

 

Automobilová firma, Mürdter Dvořák, se sídlem Olšany u Prostějova hledá mzdovou účetní.

Požadujeme:

-        SŠ ekonomického směru

-        Znalost pracovně právních předpisů

-        Znalost zákoníku práce

-        MS EXCEL, WORD, OUTLOOK, výhodou Helios

Zpracování pracovních smluv a mzdových výměrů.

Zpracovává mzdy, časová a osobních data zaměstnanců.

 

Kontakt: Kubíčková Hana  582402429/731404129   h.kubickova@muerdter.cz

Pro našeho klienta hledáme kandidáty/kandidátky na pozici: 

Účetní

Náplň práce:

ü zadávání faktur, tvorba daňových přiznání, rozvahy a další účetní úkony,

ü zpracování účetní závěrky a závěrkových dokumentů,

ü spolupráce s finančním manažerem,

ü komunikace s manažery jednotlivých oddělení firmy,

 

Požadujeme:

ü praxi v oboru na pozici účetní,

ü samostatné vedení účetnictví velké společnosti výhodou,

ü organizační schopnosti, 

ü dobrá znalost MS Excel, znalost programu Pohoda nebo Pamica výhodou, 

ü časová flexibilita, odolnost vůči záteži.

 

Nabízíme:

ü práci na plný úvazek na dobu neurčitou,

ü motivující finanční ohodnocení dle zkušenosti a výkonu,

ü příjemné pracovní prostředí

 

Termín nástupu: ihned, popř. dohodou

Místo výkonu práce: Ostrava

 

Cítíte-li se naší nabídkou osloveni, zašlete Váš strukturovaný životopis s následujícím prohlášením na email pernova@tempo.cz. Oceníme, když přiložíte také svou fotografii.

 

"Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu dat uvedených v zaslaném životopise společnosti TEMPO TC, IČ: 26 81 33 35 dávám souhlas k jejich zpracování a uchování v databázi kandidátů na dobu nezbytně nutnou k účelu jejich zpracování, pokud nedojde k jeho odvolání písemnou formou".

 

 

Bližší informace:

Mgr. Eva Pernová

Tel.: 734 680 424

E-mail: pernova@tempo.cz

Clean4you s.r.o.

Chválkovická 101/4

779 00 Olomouc

IČ: 28618165

DIČ: CZ28618165

 

Firma s rozsáhlou činností služby, výroba,  skladové hospodářství  zaměstná v trvalém  pracovním poměru  zkušenou profesionální účetní  s nástupem ihned. Jedná se o zaměstnání s dlouhodobou pracovní perspektivou. Předpokládaný počet zaměstnanců v průběhu  1 roku dosáhne cca 50 lidí.

 

Obraty firmy  r 2013      cca 60 mil.

                         r 2014      cca 78 mil.

                         r 2015/9  cca 148,7 mil.

     

Kontaktní osoby :  Ing.Jiří Tomandl – jednatel společnosti     tel. 603 268 880    

                                 e-mail: tomandl@cleanforyou.cz 

                                Marcela Hoffmannová – administrativa     tel. 604 241 114

 

 HOLPLAST, s.r.o. je výrobní společnost se sídlem v Prostějově, Dukelská brána 4. Na   trhu působí od roku 1991. Zabývá se výrobou elektroinstalačního materiálu a lisováním plastových výlisků, které jsou určeny pro automobilový průmysl.

Nyní hledáme do společnosti kandidátku na pozici:Hlavní účetní

 Pracovní náplň:

Kompletní vedení účetní a daňové agendy celé společnosti

-          vedení účetnictví

-          mzdová evidence

-          vedení pokladny EUR, CZK

-          zpracování faktur EUR, CZK

-          zpracování DPH

-          zpracování účetní závěrky

-          zpracování daňových přiznání

Zastupování firmy na úřadech státní správy.

Znalost informačního a účetního systému Helios výhodou.

 

Kontakt pro bližší informace a zaslání životopisu:

Veronika Holubová, GSM: 603 813 994

E-mail: info@holplast.cz

 

HTECH CZ S.R.O. je výrobně-obchodní společnost působící na trhu v oblasti potravinářského a zemědělského průmyslu. Do svého týmu nyní hledáme vhodné kandidáty/kandidátky na pozici:

Hlavní účetní

 

Na této pozici budete mít zodpovědnost za:

-          kompletní vedení účetnictví společnosti,

-          zpracování účetní závěrky,

-          evidenci a zúčtování daní včetně přiznání,

-          zpracování statistických výkazů,

-          přípravu podkladů pro audit,

-          spolupráci s daňovým poradcem,

-          komunikaci s orgány státní správy, klienty a obchodními partnery,

-          vedení menšího účetního oddělení.

Od kandidátů očekáváme:

-          zkušenosti na obdobné pozici min. 5 let, praxe ve výrobní společnosti je výhodou,

-          perfektní znalost účetní a daňové legislativy,

-          znalost AJ výhodou,

-          aktivní a odpovědný přístup k práci, samostatnost,

-          dobré komunikační dovednosti a schopnost spolupráce,

-          pečlivost, smysl pro detail.

Co Vám nabízíme?

-          velmi dobré mzdové ohodnocení odpovídající Vašim zkušenostem a náročnosti pozice,

-          termínové odměny,

-          individuální rozvržení pracovní doby,

-          mobilní telefon, notebook,

-          příjemné, moderní pracovní prostředí,

-          nástup dle dohody.

 

Svůj životopis společně s motivačním dopisem prosím zašlete na email job@fpp.cz, kontaktní osobou je Ing. Hana Sobková. Výběrové řízení je realizováno ve spolupráci se společností FPP  Consulting spol. s r.o., které zasláním životopisu udělujete souhlas se zpracováním osobních údajů v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. "O ochraně osobních údajů" ve znění pozdějších předpisů.

 

Akciová společnost

IF FACILITY a.s.

Sídlo : Antala Staška 510/38, Krč, 140 00  Praha  4

Provozovna : Floriána Nováka 5267/3, 796 01  Prostějov

 

VYHLAŠUJE VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ

Na pracovní pozici :   účetní pro soukromou střední školu

 

Místo výkonu práce :    Prostějov

Termín nástupu :            1.10.2015, případně dle dohody

 

Požadavky :

·         znalost účetní a daňové problematiky

·         výborná znalost práce na PC – Word, Excel, Outlook

·         znalost účetního programu POHODA výhodou

·         schopnost pracovat samostatně

Charakteristika zaměstnání :

·         komplexní vedení podvojného účetnictví,  včetně zpracování DPH

·         příprava účetní závěrky

·         tvorba a zpracování provozního rozpočtu, rozbory hospodaření

·         evidence školného, stravného

·         podávání žádostí a vyúčtování dotací z MŠMT

 

Platové zařazení: nástupní plat 20.000 Kč

Přihlášku zasílejte elektronicky na adresu: dobesova@ifholding.cz

Bližší informace : Dagmar Dobešová, 778 407 020

 

 

 

 

 

Firma Parfemgroup.cz hledá do svého týmu vhodného kandidáta na pozici:  účetní se znalostí IS K2

 

Náplň práce:

 

- zpracování účetní agendy

- zpracování účetních závěrek

- příprava daňových přiznání

- příprava a účtování přijatých faktur a platebního styku

- řešení a nastavování účetních procesů firmy

- vedení korunové a valutové pokladny

- zpracování a vedení mzdové agendy

 

Požadavky:

 

- SŠ/VŠ vzdělání

- ZNALOST INFORMAČNÍHO SYSTÉMU „K2“ 

- znalost DPH

- znalost práce s pokladnou

- praxe na pozici hlavní účetní minimálně 5 let

- pečlivost a flexibilita

- ochota podílet se na vývoji rostoucí firmy

- týmový hráč

- odolnost vůči stresu

 

Nabízíme:

 

- práci v centru Olomouce

- zajímavou práci

- mladý dynamický kolektiv

- nástupní plat dohodou

Hledám touto cestou práci účetní/fakturantky/pomocná účetní, možno i formou stáže.

Znalosti a zkušenosti v účetní oblasti - v oboru finanční správy, daňová evidence a účetnictví drobných podnikatelů.

Znalost účetních programů Ekonom, MRP, Pohoda.

Praxe:  externí účetní, vlastní podnikatelský projekt biopěstitelství.

Počítačová gramotnost: uživatelsky Windows (Word, Excel, PowerPoint, aj.).

Jazyky: čeština, slovenština, angličtina, němčina, ostatní - samouk.

Samostatnost, zodpovědnost, serioznost,  radost z kolektivní práce.

Kontakt: lydiedunay@seznam.cz

               +420 776 584 972

               Zlínsko

Společnost TRUMF International, s.r.o. hledá pro posílení svého

týmu vhodného kandidáta na pozici účetní

 

Ve své práci budete odpovídat zejména za:

 

·        Účtování běžných účetních operací finančního účetnictví

·        Správné zpracování a zaúčtování účetních dokladů

·        Zajišťování archivace účetních písemností

·        Kontrolu formální i věcné správnosti účetních dokladů a jejich evidenci

·        Správné zpracování uzávěrkových operací v účetnictví

Požadujeme:

 

·  SŠ vzdělání ekonomického směru

·  znalost daňových zákonů a předpisů

·  znalost zákona o DPH

·  znalost činností uzávěrkových operací v účetnictví a inventurách

·  znalost práce na PC

·  schopnost komunikovat a spolupracovat

·  praxe min. 3 roky v oboru

·  samostatnost, rozhodnost a pečlivost

·  znalost práce v systému Navision výhodou

·  znalost anglického jazyka výhodou

Nabízíme:

·  prostředí dynamicky se rozvíjející společnosti s vedoucím postavením na trhu

·  odpovídající mzdové ohodnocení a firemní benefity

·  možnost dalšího profesního rozvoje

· smlouvu na dobu neurčitou

·  místo výkonu práce – Dolní Újezd u Lipníka nad Bečvou

 

Nástup: ihned

           

Své strukturované životopisy a motivační dopisy zasílejte na email:     

 vanova@trumf.cz, tel: 581 705 777

Firma Parfemgroup.cz hledá do svého týmu vhodného kandidáta na pozici:

účetní se znalostí IS K2

Náplň práce:

­ zpracování účetní agendy

­ zpracování účetních závěrek

­ příprava daňových přiznání

­ příprava a účtování přijatých faktur a platebního styku

­ řešení a nastavování účetních procesů firmy

­ vedení korunové a valutové pokladny

­ zpracování a vedení mzdové agendy

Požadavky:

­ SŠ/VŠ vzdělání

­ ZNALOST INFORMAČNÍHO SYSTÉMU „K2“

­ znalost DPH

­ znalost práce s pokladnou

­ praxe na pozici hlavní účetní minimálně 5 let

­ pečlivost a flexibilita

­ ochota podílet se na vývoji rostoucí firmy

­ týmový hráč

­ odolnost vůči stresu

Nabízíme:

­ práci v centru Olomouce

­ zajímavou práci

­ mladý dynamický kolektiv

­ nástupní plat dohodou

Své strukturované životopisy společně s přiloženou fotografií zasílejte na email

volna.mista@parfemgroup.cz

 

Výrobce termostatů se sídlem v Prostějově hledá kolegyni na pozici:

 

ÚČETNÍ – ADMINISTRATIVNÍ ASISTENT

 

Náplň práce:

 

·      Vedení účetnictví pomocí počítačového účetního systému Vision 32, vedení záznamů o veškerých pohybech a účetních stavech.

·      Kontrola a zajištění schválení přijatých faktur – řízení oběhu dokumentů.

·      Vkládání přijatých a vystavených faktur do účetního systému.

·      Zpracování daňových přiznání a související aktivity jako DPH, Intrastat, silniční daně, atd.

·      Vedení pokladny, řízení záloh, pokladní závěrky a revize.

·      Ve spolupráci s personálním oddělením provádění účetních aktivit souvisejících s výplatami mezd, cestovními náhradami, cestovními příkazy a vyúčtováním pracovních cest.

·      Zavádění přijatých i odeslaných plateb do účetního systému, příp. spolupráce na zadávání příkazů k úhradě.

·      Zpracování statistických výkazů.

·      Obsluha telefonní ústředny, vyřizování pošty a obsluha datové schránky.

 

 

Požadavky:

 

·         Základní vzdělání: Absolvent obchodní akademie nebo ekonomické střední školy + účetní praxe min. 3 roky.

·         Doplňující vzdělání: Ovládání aplikovaných počítačových programů, rozšíření znalosti účetnictví, Vision 32 výhodou

·         Zkušenosti: znalost účetnictví, zkušenost s DPH

·         Informatika: uživatelsky Windows (Word, Excel), elektronická pošta, apod.

·         Jazyky: Konverzační úroveň angličtiny vítána.

·         Další požadavky: Příjemné vystupování, pečlivost, spolehlivost, zodpovědnost.

 

 

Nabízíme:

 

  • odpovídající finanční ohodnocení a systém firemních bonusů
  • možnost profesního a osobního rozvoje
  • notebook a telefon i k soukromému použití
  • velmi dobré pracovní podmínky a přátelský kolektiv

Účetní s dlouholetou praxí hledá práci. Znalosti: podvojné účetnictví,daně (z příjmu,DPH aj.), obchodní i občanské právo, ekonomika obchodní i výrob a realitní společnosti vyplývají z praxe ekonom,účetní a daňový metodik ,znalost daňového,občanského a obchodního práva v praxi, účetní programy:Navision, Attain, Stromware,Double,aj.OFFICE, Word, Excel – rozšířené. Jazyky angličtina aktivně, ruština,němčina. ŘP B
Kontakt: sulakova@seznam.cz, tel. 720 738 830.

Firma přijme zaměstnance:

Název pozice: Mzdová účetní

Počet volných míst: 1

Místo výkonu práce: Olomouc

Úvazek: 40 hodin/týden – plný, jednosměnný

Minimální požadované vzdělání: SŠ  s maturitou

Mzda: 20.000,- (nástupní)

Nástup od: ihned

Poznámky k pracovnímu místu: Rozšiřujeme tým mzdových účetních! Jedná se o dlouhodobou spolupráci, nikoliv zástup za MD nebo pracovní neschopnost!

Požadujeme: praxe v oboru minimálně 3 roky, trestní bezúhonnost, loajalita, časová flexibilita, znalost práce na PC, znalost práce programu Perm výhodou!

Strukturované životopisy zasílejte na: prace@bartonapartner.cz

Sociální služby pro seniory Olomouc, příspěvková organizace přijme:

 Hlavní účetní -  ekonom  příspěvkové organizace

 

Požadavky na výkon funkce:

·          ekonomického směru

·         Znalost podvojného účetnictví

·         Praxe v oboru minimálně 5 let

·         Praxe ve zpracování dotací ze státního rozpočtu

·         znalost právních předpisů souvisejících s  účetnictvím

·         pokročilá znalost práce na PC (MS Word, Excel apod.),

·         znalost účetního softwaru Gordic vítána

·         morální bezúhonnost,

·         spolehlivost, diskrétnost, samostatnost

·         odolnost vůči stresu

Náplń práce:

      Účtování dokladů

·         Zpracování účetní závěrky,dokladová inventura, uzávěrka dat, tvorba rozvahy, výsledovky a příloh k účetní závěrce.

·         Zpracování účetních dat na úrovni středisek a zdrojů

·         Vyúčtování všech projektů a dotací – finanční část

·         Tvorba rozpočtů, sledování čerpání rozpočtu

·         Sestavení finančního plánu organizace

·         Průběžné finanční , ekonomické zprávy a rozvahy

 

plný úvazek

 

Zařazení podle platných předpisů, tř. 10  od 14.100    – 21.230,- Kč

Nástup ihned 

Zástup za MD