Ředitelství silnic a dálnic s. p. vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa
ÚČETNÍ
datum zveřejnění
inzerátu: od 11.4.2024 do 15.5.2024.
Pracoviště-lokalita:
Správa Olomouc
Náplň práce:
· Komplexní vedení účetnictví účetní jednotky včetně vedení účetních knih a sestavování účetní závěrky Správy.
· Dodržování finanční kázně – zejména úhrad faktur
Požadujeme:
· SŠ, VŠ ekonomického směru
· znalost zákonů státních organizací nebo podnikatelského účetnictví výhodou
· praxi v oboru min. 10 let
· práce na PC, znalost MS Office
· samostatný a zodpovědný přístup, ochotu učit se
· trestní bezúhonnost
· řidičský průkaz sk. B (není podmínkou).
Nabízíme:
· stabilitu státní organizace
· pružnou pracovní dobu
· možnost dalšího vzdělávání
· fixní mzdu + osobní bonus
· Zaměstnanecké benefity (5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna, stravenkový paušál, benefitní karta e-Benefity či penzijní připojištění, zvýhodněná Multisport karta, možnost využití firemních rekreačních zařízení, permanentky do ZOO, Aquaparku, skipasy na lyže, sleva u cestovních kanceláří INVIA, Čedok, Alexandria)
Termín nástupu:
Předpokládaný termín 3.6.2024, popř. na základě dohody.
Pracovní poměr:
Hlavní pracovní poměr na dobu určitou, zástup za MD a RD. Poté možnost přesunu na nové systemizované pracovní místo a prodloužení na dobu neurčitou.
Mzdové podmínky:
K základní mzdě je přiznán osobní příplatek, po ukončení zkušební doby můžete v závislosti na Vašem pracovním výkonu získat navíc osobní bonus + motivační odměny v návaznosti na plnění stanovených úkolů.
Termín zaslání přihlášky:
Písemné přihlášky se strukturovaným životopisem zasílejte na e-mail: prace@rsd.cz do 15.05.2024.
(do předmětu uveďte „ÚČETNÍ SPRÁVA OLOMOUC“).
Pro další informace prosím kontaktujte:
Ilona.zencakova@rsd.cz, tel. 954 912334 v pracovních dnech od 08 do 14 hod.
Upozornění
Pracovní poměr se řídí zákonem č. 262/2006 Sb., zákoníkem práce (nejedná se o služební poměr).
Uchazeč zasláním přihlášky do výběrového řízení stvrzuje, že si není vědom osobních ani profesních vazeb, které by při vykonávání činnosti, o kterou se uchází, znamenaly střet zájmu.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
Poskytnuté osobní údaje bude zpracovávat výhradně Ředitelství silnic a dálnic ČR, a to v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679 za účelem náboru zaměstnanců na výše uvedené pracovní místo. Osobní údaje budou uchovány po dobu nezbytnou k naplnění účelu výběrového řízení. Poskytnutí veškerých těch osobních údajů souvisejících s uvedeným účelem je dobrovolné, jejich neposkytnutí však znemožní Vaši účast ve výběrovém řízení.
Práva subjektu údajů poučení:
Subjekt údajů bere na vědomí, že poskytnutím osobních údajů má právo na: na přístup k osobním údajům, na opravu nepřesných nebo nepravdivých osobních údajů, podání vysvětlení v případě podezření, že zpracování mých osobních údajů narušuje ochranu mého osobního a soukromého života nebo že osobní údaje jsou zpracovávány v rozporu s právními předpisy, požadovat nápravu situace, která je v rozporu s právními předpisy, zejména formou zastavení nakládání s osobními údaji, jejich opravou, doplněním či odstraněním, výmazem osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistí-li se, že byly zpracovávány protiprávně, na přenositelnost údajů a právo vznést námitku, po níž zpracování mých osobních údajů ukončí, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad zájmy nebo právy a svobodami subjektu údajů, zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků. Více informací o uplatnění práv naleznete na https://www.rsd.cz/rsd/gdpr-a-zpracovani-osobnich-udaju
Do Fakultní základní školy a mateřské školy Olomouc, Holečkova 10 hledáme schopnou a spolehlivou hlavní účetní do kanceláře školy. Náplň práce: účtování spojené s procesy celého subjektu (příspěvková organizace, plátce DPH).
Spolupráce možná v zaměstnaneckém poměru nebo i externě.
Podrobnější informace u ředitelky školy Mgr. Zonny Bařinkové, reditel@zsholeckova.cz, 730 874 900.
Mgr.Zonna Bařinková, Ředitelka školy
Tel: + 420 730 874 900, E-mail: reditel@zsholeckova.cz
FZŠ a MŠ Holečkova Olomouc, Holečkova 10, příspěvková organizace
Hlavní účetní/Senior
účetní (m/ž) v Litovli
Náplň práce
· Zabezpečit správnost postupů účtování dle českých standardů, zodpovědnost za měsíční a roční účetní uzávěrky.
· Budete koordinovat činnost dalších 2 účetních.
Pozice vyžaduje
· Hledáme zkušenou osobu, která pracovala na pozici hlavní účetní s příslušným odborným vzděláním a praxí v několika oblastech účetnictví.
· Velkou výhodou je znalost anglického jazyka.
Nabídka
· Hlavní účetní bude pracovat v zahraniční společnosti se zajímavých produktem, která podporuje vzdělávání a rozvoj zaměstnanců.
· Hrubá nástupní mzda 50-60 000,-Kč, balíček benefitů.
Kontakt:
Marcela Mayerová
Horton International Czech s.r.o.
m: +420 602 788 884
Olomouc@horton-intl.cz
Moravská filharmonie Olomouc, příspěvková organizace poptává účetní firmu zabývající se účetnictvím se specializací na příspěvkové organizace.
Požadujeme:
· komplexní administrování účetnictví organizace,
· administrování veškeré účetní závěrky (rozvahy, výkaz zisků a ztrát, včetně příloh) vyplývající z účetnictví,
· administrování evidence majetku organizace a inventarizace majetku a závazků organizace,
· provádění předběžné, průběžné i následujících fáze řídící kontroly,
· znalost právních předpisů v oblasti účetnictví, daní a předpisů souvisejících s příspěvkovou organizací,
· znalost ekonomického softwaru GORDIC GINIS Express SQL nebo jiný,
· flexibilitu, komunikativnost, spolehlivost, samostatnost, preciznost.
· Počátek spolupráce od 1.10.2023, popř. dle dohody.
Nabídky obsahující jméno, příjmení (název společnosti) a kontaktní údaje (email, telefon) zasílejte v elektronického podobě na emailovou adresu kariera@mfo.cz. Společně se zaslanou nabídkou zašlete i cenovou nabídku na poskytované služby.
Aktuálně hledáme novou posilu pro vedení účetnictví pro SVJ ve Šternberku. Jedná se o menší bytový dům s celkem 21 jednotkami. Požadujeme předchozí zkušenosti s problematikou účtování SVJ. Spolupráce od 1. 1. 2022. Podrobnější informace na tel. 777 816 754.
Správa kolejí a menz UP příjme do pracovního poměru pracovníka/pracovnici na
místo Samostatný/á účetní.
Obor/specializace: THP
Pracoviště: Útvar ředitele
Úvazek: 1,00 tj 40 hodin týdně/PP
Místo výkonu práce: Olomouc, Šmeralova 12
Termín nástupu: 01.12.2021
Ekonomické oddělení SKM UP
Strukturovaný profesní životopis v českém jazyce
Sken dokladu o dosaženém vzdělání
Motivační dopis
Požadované dokumenty v elektronické formě uchazeč vkládá do přihlašovacího formuláře
Trundová Jana, jana.trundova@upol.cz, +420585638014
Společnost EMPOLAS s.r.o.
hledá pro nově vzniklou pozici samostatné účetní od 1.1.2022 zkušenou účetní na hlavní pracovní poměr, event. jako OSVČ s nutností vykonávání práce v sídle společnosti.
Jedná se o společnost zabývající se nákupem a prodejem zdravotnického materiálu, rozvíjející se, s obchodními aktivitami v tuzemsku a zasíláním zboží na Slovensko.
Účetní práce obsahují i zpracování personální a mzdové agendy cca 15 zaměstnanců.
Bližší informace poskytne jednatel společnosti Martin Polášek tel. 602 556 877 nebo účetní Radka Severová 603 235 542.
Kancelář společnosti je na adrese Olomouc, Horní lán 9A, 779 00
www.epolas.com
Zemědělské družstvo Újezd u Uničova
Újezd 336, PSČ 783 96
hledá
HLAVNÍ ÚČETNÍ
(praxe v zemědělství výhodou)
Pro bližší informace prosím kontaktovat na telefonním čísle 702 281 571 (p. Ryšavá) či na emailové adrese rysava@zodv.cz
Firma Horimex cars s.r.o., Týnecká 894/53, Olomouc-Holice
Přijme na HPP všeobecnou účetní.
Podmínka: - znalost podvojného účetnictví
- praxe v oboru výhodou
- absolventka ekonomické školy
Prosíme o zaslání životopisu na email: ucetni@horimexcars.cz
Firma ČOLOT a.s. přijme do PP:
Pracovní pozice: samostatná všeobecná účetní
Měsíční mzda: 40.000,- Kč
Zaměstnavatel: ČOLOT a.s., IČ: 25847643, se sídlem Babíčkova 1146/8a, Olomouc
Pracoviště: ČOLOT a.s., Babíčkova 1146/8a, Olomouc
Pracovní poměr: práce na plný úvazek, pracovní smlouva na dobu neurčitou
Vzdělání: min. středoškolské s maturitou
Praxe: min. 5 let
Benefity: bezplatné stravování, školení a kurzy
Účetní bude zpracovávat běžné účetní operace pro více malých společností jednoho majitele. Náplní práce bude běžná účetní agenda, DPH, inventarizace, pomoc při závěrkových pracích, další běžné administrativní úkony.
Podmínkou je perfektní znalost podvojného účetnictví, výhodou je znalost systému POHODA.
Zájemci ať zasílají životopisy na e-mail: alena.clupna@pramenol.cz.
Pracovní pozice: ekonomka
Měsíční mzda: 70.000,- Kč (při menší praxi, tj. věku do 35 let je mzda 50.000,- Kč)
Zaměstnavatel: ČOLOT a.s., IČ: 25847643, se sídlem Babíčkova 1146/8a, Olomouc
Pracoviště: ČOLOT a.s., Babíčkova 1146/8a, Olomouc
Pracovní poměr: práce na plný úvazek, pracovní smlouva na dobu neurčitou
Vzdělání: min. středoškolské s maturitou, ekonomické zaměření
Praxe: min. 5 let
Benefity: bezplatné stravování, školení a kurzy
Ekonomka bude řídit a kontrolovat ekonomický úsek více malých společností jednoho majitele. Ekonomka bude zpracovávat daňovou agendu, finanční závěrky, odpisy, ekonomické a finanční analýzy a podklady pro banky, orgány státní správy, apod. Bude spolupracovat s auditorem a daňovým poradcem.
Podmínkou je perfektní znalost podvojného účetnictví, minimálně 5 let praxe v oboru, výhodou je znalost systému POHODA.
Zájemci ať zasílají životopisy na e-mail: alena.clupna@pramenol.cz.
Samostatný/á účetní
PEFA Holding Services s.r.o. je součástí holdingové struktury firem TESSELA HOLDING SE. Zajišťujeme pro naše partnerské organizace veškerou ekonomickou, účetní a systémovou agendu.
Nabízíme:
· flexibilní pracovní dobu,
· externí a interní vzdělávání,
· zaměstnanecké výhody (např. 5 týdnů dovolené, zvýhodněné volání, příspěvek do fitness centra, firemní akce, stravenky),
· moderní pracovní prostředí,
· motivující mzdu dle pracovních zkušeností.
Požadujeme:
· znalost podvojného účetnictví,
· praxi na pozici samostatné/ho účetní/ho (včetně zpracování závěrek a daňových přiznání),
· ochota se učit a pracovat na sobě,
· samostatnost,
· pečlivost,
· důvěryhodnost.
Vhodné pro:
· uchazeče se SŠ nebo VŠ vzděláním v ekonomickém směru.
Nástupní mzda : 23000-25000 Kč / měs.
Kontakt:
Ing. Monika Šnajdarová
personální referent
TESCO SW a.s.
Tel. 587 333 555
monika.snajdarova@tescosw.cz
OLMA, a.s., Pavelkova 18 - přijme hlavní účetní
779 00 Olomouc
www.olma.cz
e-mail: ivana.tuslova@olma.cz
mobil: +420 702 250 853
Jsme menší stavební firma zabývající se realizací inženýrských staveb s obratem cca 130 mil. Kč o počtu do 40 zaměstnanců. Účetnictví a mzdy zpracováváme ve firmě sami. V současné době hledáme ekonoma společnosti na plný pracovní úvazek.
Kvalifikační předpoklady:
SŠ/VOŠ ekonomického směru + 10 roků praxe v oboru
VŠ ekonomického směru + 5 roků praxe v oboru
Požadované odbornosti:
Znalost podvojného účetnictví, daní a ekonomiky
Orientace v oblasti pracovně-právních vztahů
Orientace ve mzdové oblasti
Znalost práce na PC - Windows 10, Microsoft Office ( Excel - vyšší uživatelská úroveň)
Řidičský průkaz sk. B
Očekávané dovednosti a vlastnosti:
Jednání s úřady a bankami
Trestní bezúhonnost
Organizační schopnosti, vedení pracovního týmu a časová flexibilita
Samostatnost, zodpovědnost, a diskrétnost
Náplň práce:
Zodpovědnost za vedení účetnictví, evidenci majetku, personalistiku a mzdovou agendu, statistiky vč. metodického vedení.
Zpracování účetních výkazů
Zpravování daňové agendy vč. výpočtu daní (DPPO společně s daňovým poradcem)
Provádění platebního styku a zpracování potřebných žádostí a výkazů pro banky
Zajišťování dostupných dotací vč. zpracování jejich agendy
Jednání s úřady a bankami, pojišťovnami, FÚ, SSZ, ZP …..
Nabízíme:
Práci v příjemném pracovním prostředí a se vstřícnými lidmi
Práci na plný pracovní úvazek
Stravenkový paušál
Mobilní telefon
Služební osobní vozidlo
Možnost vzdělávání
Mzda 30 – 40 tisíc Kč hrubého měsíčně dle dosažené praxe a kvalifikace, možnost zvýšení po zkušební době dle prokázaných schopností, 13.plat
Svůj životopis spolu s motivačním dopisem zašlete prosím na e-mailem na adresu marie.zelezna@lb2000.cz
nebo poštou na adresu: LB 2000, s.r.o., U Hřiště 810/8, 77900 Olomouc
Hledáme všeobecnou a mzdovou účetní na hlavní pracovní poměr.
Naše společnost se zabývá pronájmem
nebytových prostor a skladů, provozuje restauraci a hotel, mzdy- do 30
zaměstnanců. Sídlo firmy je nedaleko centra Olomouce.
Nástupní
plat 33 000,- měsíčně možnost zvýšení platu po zkušební době dle
schopností. Nutná praxe a práce v Pohodě, Pamice.
Kontakt
Email: administrativa@pramenol.cz
Tel.: 736 613 577
O B E C R O K Y T N I C E
Rokytnice 143, 751 04 Rokytnice
tel.: 581 211 837, obec@obecrokytnice.cz
Obec Rokytnice
vyhlašuje veřejnou výzvu k přihlášení zájemců na post
účetní/administrativní pracovník
Požadujeme:
• minimálně SŠ vzdělání ekonomického směru
• orientaci v oblasti pracovně-právních vztahů, orientaci v účetních agendách
• počítačovou gramotnost, znalost MS Word, MS Excel, další aplikace výhodou
• ochotu učit se nové věci
• časovou flexibilitu, samostatnost, zodpovědnost, diskrétnost, organizační schopnosti
• praxe v oboru min. 5 let, praxe účetní u rozpočtové organizace výhodou
• trestní bezúhonnost (před uzavřením prac. poměru doložit Výpisem z Rejstříku trestů)
• řidičský průkaz sk. B výhodou
Náplň práce:
• účetnictví, rozpočet obce, personalistika, mzdová agenda, evidence majetku, pokladna
Nabízíme:
• pracovní smlouvu na plný úvazek, termín uzavření pracovního poměru po dohodě
• pracoviště: Obecní úřad Rokytnice, Rokytnice 143, 751 04 Rokytnice
• platové zařazení dle nařízení vlády v oblasti odměňování zaměstnanců ve veřejných službách a správě a státních zaměstnanců, v platném znění
Svůj životopis spolu s motivačním dopisem a kopií dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání zašlete poštou nebo doručte osobně do 16.10.2020, 12:00 hodin, na adresu:
Obec Rokytnice, Rokytnice 143, 751 04 Rokytnice.
Na obálku, prosím, uveďte: Výběrové řízení účetní/administrativní pracovník
Pro další informace můžete kontaktovat starostu obce Rokytnice – tel. 725 131 256, 581 211 837, e-mail: starosta@obecrokytnice.cz
V Rokytnici 15.9.2020
Kamil Malenda, starosta
TEMPISH s.r.o.
kanceláře/offices: bratří Wolfů 495/16, 779 00 Olomouc-Chválkovice
přijme
do PP mzdovou účetní se znalostí podvojného účetnictví.
Lenka Staroštíková (účetní)tel.: +420 585 311 407
e-mail. lenka.starostikoval@tempish.cz
skype: lenka_starostikova
DIOL družstvo Olomouc,
nejstarší dodavatel bezpečnostních služeb na střední a severní Moravě,
hledá do svého týmů pracovnici na pozici
MZDOVÁ ÚČETNÍ
· kompletní zpracování mzdové agendy
· zpracování daní a komunikace s FÚ, OSSZ, ZP a ÚP
· zpracování podkladů pro dotace na zaměstnávání OZP
· min. SŠ vzdělání ekonomického zaměření
· praxi na pozici mzdová účetní min. 5 roků
· výbornou znalost mzdové a personální problematiky
· znalost zákoníku práce
· výbornou znalost práce na PC
· samostatnost, zodpovědnost a spolehlivost
· zkušenosti se zaměstnáváním OZP výhodou
· práci na HPP na dobu neurčitou
· měsíční mzdu 27.000 – 35.000,- Kč
· pružnou pracovní dobu
· kvalifikační růst a odborná školení hrazena firmou
· služební telefon s neomezeným voláním
· dobrý kolektiv v rámci tradiční rodinné firmy
· moderní pracovní prostředí v centru Olomouce na ul. Litovelská
Zájemci mohou zaslat svůj životopis na e-mail dockal@diol.cz nejpozději do 30.6.2020.
Obec Kokory
vyhlašuje veřejnou výzvu k přihlášení zájemců na post
účetní / administrativní pracovník
Požadujeme:
• Minimálně SŠ vzdělání ekonomického směru
• Orientaci v účetních agendách, orientace v pracovně-právních vztazích
• Počítačovou gramotnost, znalost MS Word, MS Excel
• Spolehlivost, pečlivost, přesnost, samostatnost, zručnost, časovou flexibilitu
• Prokazatelná praxe v oboru minimálně 3 roky, praxe účetní u rozpočtové organizace výhodou
• Trestní bezúhonnost
• Řidičský průkaz skupiny B
Popis pracovní pozice:
• Účetnictví, rozpočet obce, evidence majetku, pokladna
• Personalistika a mzdová agenda
• Matriční agenda
Nabízíme:
• Pracovní smlouvu na plný úvazek
• Pracoviště: Obecní úřad Kokory, Kokory 57, 751 05 Kokory
• Platové zařazení dle přílohy č. 1 nařízení vlády č. 300/2019 Sb. o odměňování zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění, podle dosaženého vzdělání a praxe v oboru
Svůj životopis spolu s motivačním dopisem a kopií dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání pošlete poštou nebo doručte osobně do 30.6.2020 na adresu: Obec Kokory, Kokory 57, 75105 Kokory. Před uzavřením pracovního vztahu bude vyžadován výpis z evidence Rejstříku trestů.
Pro další informace můžete kontaktovat starostku obce na adrese: starosta@obeckokory.cz, tel. 724 129 039.
Mám chuť pracovat, je mi 55 let, hledám uplatnění jako
fakturant, administrativní pracovník, apod. na zkrácený úvazek.
Kontakt: telefon: 776369149 , email: josef.vyslouzil@seznam.cz
Dobrý den,
hledáme účetní nebo firmu na vedení účetnictví se znalostí vyhlášky 410, a to od května letošního roku. Jsme malá škola bez jídelny, nejsme plátci DPH. Zájemci se mohou obrátit na mne nebo přímo na pana ředitele Mgr.Jiřího Vymětala.
Hezký den
Mgr. Iveta Křepelová
Školní psycholog
ZŠ a MŠ Olomouc, Svatoplukova 11, příspěvková organizace
Otevřená škola statutárního města Olomouc
608 617 662 | iveta.krepelova@zssvatoplukova.cz | www.zssvatoplukova.cz
Jsme českou výrobně inovativní firmou, která se hlásí k odkazu T. a J. A. Bati a za svůj smysl podnikání považuje službu zákazníkovi. Klademe důraz na baťovské principy a morální integritu. Hledáme spolupracovníky pracovité, poctivé, precizní, s praktickým a podnikatelským myšlením a zejména pak charakterem, kteří mají odvahu a vůli uspět.
Požadujeme:
Specifikace odbornosti:
Podmínkou pro zařazení do výběrového řízení na tuto pozici je vyplnění on-line testu z AJ, který Vám bude ihned po ukončení registrace odeslán na Vámi uvedenou e-mailovou adresu. V případě nevyplnění testu do 24 hodin od obdržení, nebude Vaše žádost posouzena.
Nabízíme:
Informace o náboru
V případě zájmu prosím vložte Váš životopis přes následující webový formulář:
http://web.fosfa.cz/cs/lide/kariera/vlozit-zivotopis
Děkujeme a těšíme se na nové členy týmu Fosfa!
Jsme českou výrobně inovativní firmou, která se hlásí k odkazu T. a J. A. Bati a za svůj smysl podnikání považuje službu zákazníkovi. Klademe důraz na baťovské principy a morální integritu. Hledáme spolupracovníky pracovité, poctivé, precizní, s praktickým a podnikatelským myšlením a zejména pak charakterem, kteří mají odvahu a vůli uspět.
Požadujeme:
· charakter
· odbornost
Specifikace odbornosti:
Nabízíme:
Informace o náboru
V případě zájmu prosím vložte Váš životopis přes následující webový formulář:
http://web.fosfa.cz/cs/lide/kariera/vlozit-zivotopis
Jitka Hubáčková, tel. +420 519 306 240
Fakturant bez AJ 20.000,- Kč - 30.000,- Kč
Jsme českou výrobně inovativní firmou, která se hlásí k odkazu T. a J. A. Bati a za svůj smysl podnikání považuje službu zákazníkovi. Klademe důraz na baťovské principy a morální integritu. Hledáme spolupracovníky pracovité, poctivé, precizní, s praktickým a podnikatelským myšlením a zejména pak charakterem, kteří mají odvahu a vůli uspět.
Požadujeme:
· charakter
· odbornost
Specifikace odbornosti:
Nabízíme:
Zavedená účetní firma nabízí • vedení účetnictví pro podnikatelské i neziskové subjekty, zemědělské společnosti • daňové evidence • zpracování mezd • veškerá daňová přiznání • rekonstrukce účetnictví. Spolupráce s daňovým poradcem. Ceny dohodou.
Ing. Gabriela VOJTÍŠKOVÁ e-mail: gabrielavojtiskova@seznam.cz / tel.: 739 614 553
Nabídka vedení účetnictví
Vážení,
jsme externí zpracovatelky účetnictví. Pracujeme jako dvoučlenný tým a proto můžeme klientům nabídnout naše nejlepší zkušenosti a znalosti jako celek. Zabýváme se jak soukromým sektorem, tak i oblastí příspěvkových organizací. Aktuálně přibíráme klienty na zpracování mzdové agendy.
V případě zájmu nás prosím neváhejte kontaktovat na e-mailové adrese valova.eva@post.cz.
Těšíme se na spolupráci.
Ing. Gabriela Krásná a Ing. Eva Valová
MORAVSKÁ MODELÁRNA a.s.
Olomouc, Wellnerova 1215/1
Pracoviště: Uničov, Brníčko 1032, 783 91 (areál UNEXu)
hledá
ÚČETNÍ
Náplň práce:
· účtování přijatých faktur
· vystavování faktur - tuzemsko, zahraničí
· skladové hospodářství
· vedení pokladny
· jiná administrativa
Požadujeme:
· SŠ/VŠ vzdělání nejlépe ekonomického směru
· výborná znalost podvojného účetnictví
· min. 2 roky praxe v oboru
· znalost účetního programu Vision výhodou
· znalost NJ (AJ) výhodou
· spolehlivost, odpovědnost, pracovitost
Nabízíme:
· práci na HPP
· nástupní plat Kč 25.000,-
· nástup od 1.11.2019 nebo dohodou
· příspěvek na stravování
· příspěvek na penzijní připojištění
Kontakt: Lenka Filipová, tel. 585073510
Životopisy s kontaktními údaji zasílejte na e-mail: lenka.filipova@mmodel.cz
Inzerát na obsazení pracovního místa
ve Středisku sociální prevence Olomouc, příspěvkové organizaci,
Na Vozovce 26, 779 00 Olomouc
Účetní
Požadavky:
Hrubý měsíční plat: dle délky praxe od 17.600,- Kč do 26.500,- Kč
Nástup ihned nebo dle dohody
Úvazek 1,0 nebo dle dohody
Platnost inzerátu do 31.10.2019
Kontaktní osoba: Ing. Kateřina Jedzoková, tel.: 588 507 514, mobil.: 725 466 828
Strukturované profesní životopisy s uvedením telefonního čísla a e-mailu zasílejte na e-mail personalisty pana Emila Dadáka: dadak@ssp-ol.cz nejpozději do 31.10.2019.
Jsem mzdová účetní, od ledna 2019 ve starobním důchodu. Nabízím výpomoc v tomto oboru, krátkodobé zastupování atd.
Telefonní kontakt: 605 477 448
Email: lmalusova@seznam.cz
Libuše Malúšová, Urxova 19, 779 00 Olomouc
DIOL družstvo Olomouc,
nejstarší dodavatel bezpečnostních služeb na střední a severní Moravě,
hledá do svého týmů pracovnici na pozici
MZDOVÁ ÚČETNÍ
· kompletní zpracování mzdové agendy
· zpracování daní a komunikace s FÚ, OSSZ, ZP a ÚP
· zpracování podkladů pro dotace na zaměstnávání OZP
· min. SŠ vzdělání ekonomického zaměření
· praxi na pozici mzdová účetní min. 5 roků
· výbornou znalost mzdové a personální problematiky
· znalost zákoníku práce
· výbornou znalost práce na PC
· samostatnost, zodpovědnost a spolehlivost
· zkušenosti se zaměstnáváním OZP výhodou
· práci na HPP na dobu neurčitou
· měsíční mzdu 27.000 – 35.000,- Kč
· pružnou pracovní dobu
· kvalifikační růst a odborná školení hrazena firmou
· služební telefon s neomezeným voláním
· dobrý kolektiv v rámci tradiční rodinné firmy
· moderní pracovní prostředí v centru Olomouce na ul. Litovelská
Zájemci mohou zaslat svůj životopis na e-mail dockal@diol.cz nejpozději do 10.6.2019.
Pozice: provozní účetní
Zaměstnavatel: Správa silnic Olomouckého kraje, příspěvková organizace
Pracoviště: Lipenská 120, Olomouc
Druh práce: vedení účetnictví, zabezpečení agendy DPH v organizaci, vedení vnitropodnikového účetnictví, inventarizace.
Požadavky:
Dosažené vzdělání – středoškolské,vysokoškolské, praxe v oblasti účetnictví nutná
Obor školního vzdělání – ekonomické
Další požadované vlastnosti:
- profesionální přehled v oblasti podvojného účetnictví
- znalost účetních a daňových zákonů, zákon č. 563/1991 Sb. o účetnictví, vyhláška 410/2009 Sb., zákon 235/2004 Sb. o dani z přidané hodnoty, zákon 586/1992 Sb. o daních z příjmů, vyhláška 383/2009 Sb.
- dobré komunikační, organizační a řídící schopnosti
- samostatnost, zodpovědnost, spolehlivost, pečlivost, flexibilita, znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook,)
Podrobnější informace na www.ssok.cz
Nástup možný ihned.
Společnost Hanácká zemědělská, a.s. přijme zaměstnance na pozici mzdová účetní. Nástup možný ihned. Životopisy posílejte na podatelna@hzas.cz
Hanácká zemědělská, a.s.
Dolany 316, 783 16 Dolany u Olomouce
Požadujeme vysokoškolské vzdělání ekonomického zaměření.
Požadujeme vysokoškolské, popř. vyšší odborné, resp. střední odborné vzdělání s maturitní zkouškou ekonomického zaměření.
Pozice: MZDOVÁ ÚČETNÍ
Pracoviště: Nemocnice Šumperk a.s., pracoviště Šumperk
Region: Olomoucký kraj
Náplň práce:
· komplexní zpracovávání mzdového účetnictví přidělené části zaměstnanců, včetně mzdové uzávěrky, výplaty mezd a ročního zúčtování daně z příjmu;
· administrativní zpracování personální agendy přidělené části zaměstnanců (bonusy, kompletace a aktualizace osobního spisu, zvedení a evidence povinných a periodických školení zaměstnanců, vedení a evidence o lékařských prohlídkách zaměstnanců);
· ledování vývoje mzdové, daňové, pracovně právní a personální legislativy.
Požadujeme:
· USO/VŠ vzdělání – ideálně ekonomický obor;
· odbornou praxi v oblasti práce mzdové účetní minimálně 5 roků;
· znalost a orientaci ve mzdovém výkaznictví, včetně výborné znalosti pracovně právní legislativy;
· znalost práce s PC, MS Office, znalost SW VEMA výhodou;
· řidičské oprávnění pro skupinu B – aktivní řidič/ka;
· komunikační, vyjednávací a prezentační schopnosti, iniciativu a pracovní nasazení, pozitivní a aktivní přístup, nárazově časovou flexibilitu;
· příjemný vzhled a vystupování, vstřícnost, odolnost vůči stresu a zátěži, ochotu učit se, samostatnost i schopnost týmové spolupráce.
Nabízíme:
· firemní benefity: týden dovolené navíc, možnost ubytování, měsíční příspěvek na penzijní připojištění 600,-Kč, dotované stravování (oběd za 33,-Kč), bezúročné zápůjčky, relaxační pobyty a zvýhodněné vouchery, rehabilitační cvičení zdarma, nadstandardní pokoje pro rodinné příslušníky, parkování v areálu zdarma, až 7% zvýhodněný nákup ve vlastní lékárně, společenské a kulturní akce společnosti, výhodný tel. rodinný tarif, karta benefitů – sleva u vybraných obchodníků, asistenční služba – ELA (poradenství v oblasti právní, finanční, psychologické a zdravého životního stylu), nekuřácké prostředí.
Mzdové podmínky:
Kontakt:
· Ing. Mgr. Renata Kleštincová, vedoucí personálního a mzdového oddělení,
e-mail: renata.klestincova@nemocnicesumperk.cz, tel: 607 925 724.
Sluňakov c.e.a. města Olomouce, o.p.s. Skrbeňská 70, Horka nad Moravou
Hledá nového pracovníka na pozici: Samostatná/ý účetní
Kontaktní osoba: Tereza Baleková, životopisy zasílejte do 26.11.2018 na email tereza.balekova@slunakov.cz , 585154482;
Požadujeme:
- uchazeče se SŠ nebo VŠ vzděláním nejlépe v ekonomickém
směru;
- znalost podvojného účetnictví podmínkou;
- praxe na obdobné
pozici min. 3 roky (vhodné také pro uchazeče po RD);
- dobrá znalost programu MS Excel, znalost mzdové agendy,
problematiky DPH, znalost programu Pohoda výhodou;
- samostatnou a iniciativní práci, organizační schopnosti;
Nabízíme:
- zaměstnání na HPP v příjemném kolektivu v Horce nad
Moravou (z Olomouce 15 min MHD);
- jednosměrný provoz – flexibilní pracovní doba, práce na
dobu určitou 1 rok, následně možné prodloužení;
- mzdové ohodnocení odpovídá
dosažené kvalifikaci 20 -24 000;
- nástup možný od 1.12.2018;
- zaměstnanecké výhody (5 týdnů dovolené, home office,
notebook, dotované stravování přímo v místě výkonu práce, sleva na někté
služby poskytované organizací, aj.);
- pravidelné vzdělávání (možnost každoročních účastí na
seminářů týkajících se změn v legislativě, ale i mimo ní např. cizích
jazyků, aj.);
- možnost získání zkušeností v oblasti nestátní neziskové organizace čerpající grantové příležitosti, možnost se zapojit aktivně do získávání finančních prostředků organizaci a vymýšlení finančních strategii;
Náplň
práce:
- samostatný/á účetní, který zajišťuje ucelené části
účetního systému organizace;
- zodpovědnost za celou účetní
agendu organizace;
- odesílání daňových přiznání, statistických výkazů,
fakturace;
- zástupitelnost mzdové účetní;
- uzavírání hlavních knih – uzávěrky;
- jednání a možné konzultace
s auditorem organizace;
Mensi stavebni firma z Olomouce prijme ucetni na HPP.Nastup od 1.12 2018 jednoduche ucetnictvi,mzdy,DPH.....tel.602 719 263
Astron Buildings s.r.o. | Kojetínská 3228 | CZ-75002 Přerov
Tel.: +420 581 250 222 | E-mail: info.cz@astron.biz | Internet: www.astron.biz
ICO/REGISTR. No: 63319675 · DIC/VAT No: CZ63319675 | A member of the Lindab group
Společnost Astron Buildings, evropský leader v návrhu, výrobě a dodávce ocelových konstrukcí rozšiřuje své centrum sdílených služeb v oblasti financí v Přerově. Do našeho týmu hledáme kandidáta/-tku na pozici: FINANCIAL ACCOUNTANT Co je náplní této práce? Příprava měsíčních reportů pro mateřskou společnost Zpracování roční závěrky a komunikace s auditorem a daňovým poradcem Co byste měl/a jako vhodný kandidát splňovat? SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru Praxe v oblasti účetnictví Aktivní znalost francouzštiny nebo němčiny Základní znalost anglického jazyka výhodou Velmi dobrá znalost MS Office Co Vám můžeme nabídnout: Profesní perspektivu v zázemí silné mezinárodní firmy Odborné zaškolení od zkušených kolegů Uplatnění cizích jazyků a možnost jejich zdokonalení Motivující platové ohodnocení Možnost profesního vzdělávání Dotované závodní stravování Nástup dle dohody V případě Vašeho zájmu o tuto pracovní pozici, zašlete prosím Váš strukturovaný životopis v českém i anglickém jazyce. Kontakt: Astron Buildings s.r.o., Michaela Novotná – HR Manažer, Personální oddělení, Kojetínská 3228, 750 02 Přerov, +420 581 250 240, email: m.novotna@astron.biz Zasláním Vašeho životopisu vyjadřujete souhlas se zpracováním a uchováním Vašich osobních údajů ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, společnosti Astron Buildings s.r.o., IČO 63319675. Tyto údaje poskytujete společnosti Astron Buildings s.r.o. výhradně za účelem inzerovaného výběrového řízení, po dobu konání tohoto výběrového řízení, nejdéle však na 1 rok. Kdykoli budete moci požádat společnost Astron Buidlings s.r.o. o smazání nebo o opravu osobních údajů.
Astron Buildings s.r.o. | Kojetínská 3228 | CZ-75002 Přerov
Tel.: +420 581 250 222 | E-mail: info.cz@astron.biz | Internet: www.astron.biz
ICO/REGISTR. No: 63319675 · DIC/VAT No: CZ63319675 | A member of the Lindab group
Společnost Astron Buildings, evropský leader v návrhu, výrobě a dodávce ocelových konstrukcí rozšiřuje své centrum sdílených služeb v oblasti financí v Přerově. Do našeho týmu hledáme kandidáta/-tku na pozici: ÚČETNÍ / ACCOUNTS PAYABLE Co je náplní této práce? Realizace plateb dodavatelům ve stanoveném termínu Komunikace s dodavateli a kolegy z jiných oddělení Co byste měl/a jako vhodný kandidát splňovat? Min. SŠ vzdělání Základní znalost podvojného účetnictví Komunikativní znalost francouzštiny nebo němčiny Základní znalost anglického jazyka Uživatelská znalost MS Office Co Vám můžeme nabídnout: Profesní perspektivu v zázemí silné mezinárodní firmy Odborné zaškolení od zkušených kolegů Uplatnění cizích jazyků a možnost jejich zdokonalení Motivující platové ohodnocení Možnost profesního vzdělávání Dotované závodní stravování Nástup dle dohody V případě Vašeho zájmu o tuto pracovní pozici, zašlete prosím Váš strukturovaný životopis v českém i anglickém jazyce. Kontakt: Astron Buildings s.r.o., Michaela Novotná – HR Manažer, Personální oddělení, Kojetínská 3228, 750 02 Přerov, +420 581 250 240, email: m.novotna@astron.biz Zasláním Vašeho životopisu vyjadřujete souhlas se zpracováním a uchováním Vašich osobních údajů ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, společnosti Astron Buildings s.r.o., IČO 63319675. Tyto údaje poskytujete společnosti Astron Buildings s.r.o. výhradně za účelem inzerovaného výběrového řízení, po dobu konání tohoto výběrového řízení, nejdéle však na 1 rok. Kdykoli budete moci požádat společnost Astron Buidlings s.r.o. o smazání nebo o opravu osobních údajů.
Účetní
Společnost : BMH spol. s r.o.
Adresa : Ondřejova 11, Olomouc-Chválkovice
Kontakt: pavel.koman@bmh.cz,
tel. 778 772 439
Pracovněprávní vztah : Práce na plný úvazek
Požadované vzdělání : ÚSO s maturitou
Plat : 18 500 - 21 000 Kč
Co vás čeká:
Zajišťování
účtování společnosti v souladu s účetní metodikou společnosti, účetními
osnovami a souvisejícími účetními pravidly a předpisy dle pokynů nadřízeného
pracovníka, zejména:
- účtování došlých a vydaných faktur
- vystavování faktur
- evidence majetku a zásob
- znalost účtování skladů výhodou
- administrativa
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
- Vzdělání SŠ -
ekonomického směru
- praxe min. 2 roky na obdobné pozici
- znalost podvojného účetnictví a legislativy
- znalost MS Office, znalost účetního SW HELIOS výhodou
- ochota se učit a pracovat na sobě
- pečlivost a zodpovědnost
- samostatnost a důvěryhodnost
Co vám můžeme nabídnout
- práci na HPP
- zaměstnanecké benefity, stravenky
- certifikované vzdělávání a jazykové kurzy
- dovolená nad rámec 4 týdnů
- příjemné pracovní prostředí
Kdy můžete nastoupit: Ihned
6.11.2017
Samostatná účetní
Pracovní poměr: na dobu určitou, plný úvazek, pružná pracovní doba
Pracoviště: Horka nad Moravou
Nástup: IHNED
Náplň práce: Zaúčtování přijatých a vydaných dokladů dle platné legislativy. Účtování pokladny, bankovních výpisů. Evidence a účtování majetku. Pravidelné kontroly účtů, zpracování a kontrola účetních závěrek.
Požadavky na uchazeče o práci
Požadavky: SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru. Výborná znalost podvojného účetnictví a daňových předpisů. Zkušenost minimálně 3 roky na obdobné pozici ve výrobní společnosti. Znalost práce na PC (MS Office). Pečlivost, spolehlivost, samostatnost, zodpovědnost.
Nabízíme: Práci na hlavní pracovní poměr, zaučení v rámci pozice a neustálý rozvoj, poukázky Edenred na volnočasové aktivity v hodnotě 500 Kč, příspěvek na dovolenou a Vánoce ve výši 5000 Kč, zaměstnanecký program Vodafone, příspěvek na stravování, možnost sjednání výhodného pojištění.
Odpovídající mzdové ohodnocení
Životopisy s kontaktními údaji zasílejte na emailovou adresu: nabor@montix.cz
Telefon: 773 161 856
Hledám práci:
Radmila Cagášková
+420 721 108 612
email:radka.cagaskova@seznam.cz
pracovní zkušenosti:
mzdová agenda:
kompletní zpracování hrubých mezd, komunikace s OSSZ a ZP, přihlášky, odhlášky
roční zúčtování, ELDP.
Personální agenda:
nástup nových pracovníků , smlouvy, zdravotní prohlídky
Účtování přijatých a vydaných faktur, kontrola saldokonta, příprava podkladů k DPH a KH
pokladna CZK,CHF,EU
Chcete uplatnit své
zkušenosti z oblasti účetnictví?
Chcete se realizovat v zázemí stabilní
společnosti, ale vyhnout se rutině?
Pokud ano, víme o příležitosti právě pro Vás!
Naším klientem je účetní a daňová kancelář,
která už poskytla své služby více než 750 spokojeným klientům. Pro její pobočku
v Olomouci nyní hledáme SAMOSTATNOU ÚČETNÍ:
Díky čemu nebudou Vaše dny v práci nuda:
- zodpovědnost za komplexní účetní agendu
- zpracování přidružené agendy jednotlivých
firem z různých oborů
- komunikace s klienty
Aby se Vám na nové pozici vedlo dobře, budete
potřebovat:
- SŠ ekonomického směru
- zkušenosti na pozici samostatné účetní
- ochotu zpracovávat účetní agendu pro více
firem
- samostatnost, pečlivost
Kromě toho nás potěší, když budete hovořit některým
z cizích jazyků a mít praktické zkušenosti se systémem Helios.
Na této pozici se budete moci seberealizovat a
rozsah Vašich dovedností bude náležitě finančně ohodnocen. Stravenky a zkušený
kolektiv na Vás čekají přímo v historickém centru OLOMOUCe.
Jestliže při čtení souhlasně přikyvujete hlavou,
pošlete nám svůj životopis na lenka.tarabikova@aprofes.cz
a my se Vám brzy ozveme.
Děkujeme za Váš zájem o tuto pozici. Pokud Vás,
v průběhu 14 dnů od přijetí Vašeho životopisu, nebudeme kontaktovat, byla v prvním
kole výběrového řízení dána přednost jinému uchazeči. Odpovědí na tento inzerát
či zasláním Vašich osobních materiálů do společnosti APROFES, s.r.o. dáváte
souhlas ke zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č. 101/2000
Sb., O ochraně osobních údajů.
Firma hledá účetní do pracovního poměru, kontakt:
HORSTAV Olomouc, spol. s r.o.
Tovární 41A
772 00 Olomouc
Horton International je celosvětově působící firma, která poskytuje svým zákazníkům kvalitní služby v oblasti vyhledávání a výběru vyššího a top managementu.
Ve spolupráci s mateřskou společností Dittmann Consulting Vám nabízíme komplexní přístup v celém personálním rozvoji firmy.
Garantujeme Vám profesionální přístup s využitím znalosti podnikatelského prostředí České republiky a mezinárodních zkušeností, dlouholetou zkušenost v oblasti personálního poradenství.
Aktuálně obsazovaná pracovní místa najdete na stránkách www.horton-intl.cz
Vedoucí mzdové účtárny
Našim klientem je významná výrobní zahraniční společnost, globální dodavatel strojírenských dílů do automobilového průmyslu.
Region: střední Morava
Náplň práce
Pozice vyžaduje
· Minimálně 5let praxe mzdového účetnictví (výrobní společnost výhodou)
· Komunikativní znalost německého nebo anglického jazyka
· Pečlivost, spolehlivost, mlčenlivost, diskrétnost, loajalita
· Zodpovědnost, samostatnost, schopnost pracovat v týmu
Úspěšný kandidát/ka bude pracovat u významné mezinárodní společnosti, špičky v oboru. Mzdové ohodnocení odpovídá náročnosti pozice, včetně zaměstnaneckých výhod. Firma poskytuje kvalifikační růst, odborná zaškolení. Příležitost pracovat pro zaměstnavatele, který roste, investuje do vývoje a nových technologií.
Lokalita pracoviště: Prostějov
Kontakt:
Ing. Jana Mikulová
Horton International Czech s .r.o.
Aksamitova 1, 779 00 Olomouc
Tel., fax: (+420) 585 227 289
mikulova@horton-intl.cz
Společnost ABO valve, s. r. o., nejvýznamnější výrobce high-performance uzavíracích armatur pro použití v chemii, petrochemii a energetice v regionu střední a východní Evropy, hledá do ekonomického úseku samostatnou účetní(ho).
Požadovaný profil:
Náplň práce:
Nabízíme:
Nástup od 1. 5. 2017.
Životopisy prosím zasílejte pouze na e-mailovou adresu odstrcilova@abovalve.com, do předmětu uveďte název pozice „Účetní“.
Společnost ABO valve, s. r. o., nejvýznamnější výrobce high-performance uzavíracích armatur pro použití v chemii, petrochemii a energetice v regionu střední a východní Evropy, hledá kolegu na pozici personalista/ka - mzdový/á účetní.
Požadovaný profil:
Náplň práce:
Nabízíme:
Nástup možný ihned.
Životopisy prosím zasílejte pouze na e-mailovou adresu odstrcilova@abovalve.com, do předmětu uveďte název pozice „Mzdová účetní-personalistka“.
Společnost Solvent ČR je ryze česká společnost bez účasti zahraničního kapitálu, která vznikla v roce 1992. Vsoučasné době je největším distributorem drogistického zboží v ČR
PRO LOGISTICKÉ CENTRUM V OLOMOUCI – Chválkovicích OBSAZUJEME 2 PRACOVNÍ POZICE :
Mzdová účetní pro SAP
Náplň práce:
· Zodpovědnost za vedení mzdové agendy společnosti (cca 400zaměstnanců)
· Zodpovědnost za správnou daňovou evidenci a zastoupení společnosti před FÚ
· Zodpovědnost za správnou evidenci a zastoupení společnosti před ČSSZ a ZP
Požadujeme:
- SŠ vzdělání (nejlépe ekonomického směru)
- Praxe na pozici mzdová účetní – min.2 roky
- Znalost zpracování mezd v SAP – výhodou
- Znalost personální a mzdové problematiky
- Základní znalost podvojného účetnictví
- Základní znalost zákoníku práce
- Velmi dobrá znalost práce na PC
- Trestní bezúhonnost, svědomitost, zodpovědnost, pečlivost a důslednost
Nabízíme:
- práci na hlavní pracovní poměr, doba neurčitá
- pružná pracovní doba
- zajímavé finanční ohodnocení + firemní benefity
- zázemí stabilní a prosperující společnosti , největší na trhu v ČR a SR
- výrazná sleva na veškerý sortiment drogerie
- práci v malém a příjemném kolektivu
- zaškolení
Nástup: po dohodě
Detailní info poskytneme na tel.čísle: Ing.Vladislava Vrbová - 731 536 127
Životopisy prosím zasílejte na email: vladislava.vrbova@pksolvent.cz
Vlastivědné muzeum Jesenicka, příspěvková organizace Olomouckého kraje
Zámecké náměstí 1
790 01 Jeseník
přijme
samostatného ÚČETNÍHO/EKONOMA na hlavní pracovní poměr nebo externě na fakturu, možno zpracovávat účetnictví prostřednictvím vzdálené správy.
Požadavky:
- vzdělání – min. SŠ ekonomického směru
- znalost účetnictví vybraných účetních jednotek podle vyhlášky č. 410
- praxe v účetnictví min. 3 roky
- práce v SW GORDIC
- Nástup: červenec 2016
Svoje nabídky a strukturovaný životopis zašlete na adresu zaměstnavatele nebo na e-mail muzeum@jeseniky.net do 22.6. 2016; obálku označte heslem ÚČETNÍ/EKONOM.
SAMOSTATNÁ ÚČETNÍ
Stavební firma hledá samostatnou účetní, s možností okamžitého nástupu, která bude zodpovědná za samostatné vedení vybraných agend a komplexní administrativní podporu hlavní účetní a jednatele společnosti.
POŽADUJEME:
- SŠ vzdělání ekonomického směru + praxe na pozici účetní min. 3 roky
- nebo - Absolvent kurzu + praxe min. 5 let
- Nutná znalost podvojného účetnictví
- Znalost MS Office
- Orientace v daňovém systému ČR
- Znalost účetního SW Premier výhodou
- Pečlivost, zodpovědnost a samostatnost, pracovitost, spolehlivost, flexibilita, ochota učit se novým věcem, komunikativnost a příjemné vystupování.
v Požadujeme zaslání životopisu psaného vlastní rukou + fotografie (naskenovaný, nebo poštou), vybraní uchazeči budou pozvání k osobnímu pohovoru.
PRACOVNÍ NÁPLŇ:
- Zpracování účetních dokladů (FAP, pokladna,…) v účetním SW Premier
- Administrativní práce dle požadavků nadřízených
- Řešení přidělených úkolů v rámci ekonomického oddělení
- Práce s interními systémy
- Spolupráce s odděleními napříč společností
NABÍZÍME:
- Odpovídající platové ohodnocení /nástupní plat 15.000,- CZK/
- Práce v mladém a dynamickém kolektivu
- Příjemné pracoviště v blízkosti centra Olomouce
- Po zkušební době možnost zvýšení mzdy a firemních benefitů (stravenky, služební telefon)
- Nástup ihned
kontakt:
<
SLUŇÁKOV CENTRUM EKOLOGICKÝCH AKTIVIT MĚSTA OLOMOUCE
Hledáme nového pracovníka na pozici
ÚČETNÍ
Požadujeme:
Vzdělání: SŠ nebo VŠ ekonomického směru podmínkou, 3 roky v oblasti účetnictví, další praxe ve finanční oblasti výhodou, praxe v neziskové organizaci výhodou
Znalost oboru – účetnictví, majetková a daňová oblast vč. DPH, znalost zákona o účetnictví, znalost programu Pohoda velkou výhodou, zodpovědnost a preciznost při vedení účetnictví
Další požadavky: dobrá znalost programu Excel, MS Office, pečlivost, projektová problematika, znalost AJ podmínkou, ostatní jazyky výhodou
Náplň práce: účetnictví, mzdová a personální agenda, vytváření smluv, pokladna, majetek, administrativa, administrace v oblasti probíhajících projektů, apod…
Pracoviště: Horka nad Moravou, Sluňákov
Mzdové ohodnocení: od 16 000 – 18 000
Kontaktní osoba: Martina Andrýsková
Životopisy a motivační dopis posílejte na email: martina.andryskova.paluchova@slunakov.cz, nejpozději do 25.5.2016,
Hledáme zkušenou účetní na pozici Hlavní Účetní
Marian GávelJednatel společnosti
T: + 420 777 699 998
Provozovna: Náměstí Svobody 268, 752 01 KOJETÍN
Přijmeme samostatnou finanční účetní pro příspěvkovou organizaci (samostatně vede účetnictví účetní jednotky, sestavuje účetní závěrky, vede účetní knihy), program AC účto.
Domov pro seniory Nopova, p.o., Nopova 128/96, 615 00 Brno Židenice, kontakt: Ing. Zdenka Čillíková, tel: 774 490 041,e-mail: cillikova@nop.brno.cz
Termín nástupu: ihned
Ing. Zdenka Čillíková
ředitelka
Domov pro seniory Nopova p.o.
Nopova 128/96,615 00 Brno
mail: cillikova@nop.brno.cz
telefon: 548321500/160
PROVOZNÍ ÚČETNÍ
MÁTE EKONOMICKÉ ZAMĚŘENÍ? ZPRAVOVAL/A JSTE JIŽ ÚČETNICTVÍ NĚJAKÉ FIRMĚ? CHCETE PRACOVAT PRO ČESKOU FIRMU?
TAK PRÁVĚ VÁS HLEDÁME!
PROFIL KANDIDÁTA
SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru
Praxi v oblasti účtování a daňové problematiky
Zájem odborně růst
Dobré komunikační a organizační dovednosti
NABÍZÍME
Velmi dobré ohodnocení Vaší práce
Prostor pro seberealizaci a profesní růst
Přátelskou podnikovou kulturu.
Metodickou podporu holdingu enteria a.s.
Širokou nabídku benefitů
Místo výkonu: Olomouc
Pokud Vás tato pozice zaujala, zašlete svůj strukturovaný profesní životopis prostřednictvím odpovědního formuláře.
Těším se na Vaše reakce a spolupráci při hledání vhodného zaměstnání!
Veškeré Vámi zaslané materiály budou považovány za důvěrné.
Odpovědí na tento inzerát dáváte společnosti Manpower s.r.o. svůj souhlas se zpracováním osobních dat dle zákona č. 101/2000 Sb, o ochraně osobních údajů.
V FPP Consulting spol. s r.o. poskytujeme našim klientům profesionální služby v oblasti účetnictví, daní, personálního a ekonomického poradenství. Nyní nabízíme příležitost brigády/ práce na zkrácený úvazek na pozici
MZDOVÁ/-Ý ÚČETNÍ
Co očekáváme:
- prokazatelnou zkušenost v oblasti mzdového účetnictví (min. 3 roky),
- spolehlivost, pečlivost, zodpovědnost,
- výhodou je znalost účetního programu ÚČTO - Tichý.
Vaší zodpovědností bude:
- pomoc při zpracování mezd v rovnoměrném pracovním rozvrhu,
- pomoc při zpracování ročního zúčtování,
- přihlášky, odhlášky zaměstnanců na OSSZ, zdravotních pojišťovnách, hlášení změn,
- operativní mzdová evidence.
Vybranému kandidátovi nabídneme:
- práci na zkrácený úvazek nebo DPP,
- možnost osobního a profesního rozvoje,
- možnost dlouhodobého uplatnění v oboru.
Práce je vhodná i pro důchodce nebo maminky na RD.
Pokud Vás tato pracovní příležitost zaujala, pošlete nám svůj životopis a krátký motivační dopis, ve kterém nám napište, čím Vás naše nabídka oslovila a co od naší případné spolupráce očekáváte.
Těšíme se na Váš email, který prosím zašlete na adresu job@fpp.cz k rukám Ing. Hany Sobkové.
Automobilová firma, Mürdter Dvořák, se sídlem Olšany u Prostějova hledá mzdovou účetní.
Požadujeme:
- SŠ ekonomického směru
- Znalost pracovně právních předpisů
- Znalost zákoníku práce
- MS EXCEL, WORD, OUTLOOK, výhodou Helios
Zpracování pracovních smluv a mzdových výměrů.
Zpracovává mzdy, časová a osobních data zaměstnanců.
Kontakt: Kubíčková Hana 582402429/731404129 h.kubickova@muerdter.cz
Pro našeho klienta hledáme kandidáty/kandidátky na pozici:
Účetní
Náplň práce:ü zadávání faktur, tvorba daňových přiznání, rozvahy a další účetní úkony,
ü zpracování účetní závěrky a závěrkových dokumentů,
ü spolupráce s finančním manažerem,
ü komunikace s manažery jednotlivých oddělení firmy,
Požadujeme:
ü praxi v oboru na pozici účetní,
ü samostatné vedení účetnictví velké společnosti výhodou,
ü organizační schopnosti,
ü dobrá znalost MS Excel, znalost programu Pohoda nebo Pamica výhodou,
ü časová flexibilita, odolnost vůči záteži.
Nabízíme:
ü práci na plný úvazek na dobu neurčitou,
ü motivující finanční ohodnocení dle zkušenosti a výkonu,
ü příjemné pracovní prostředí
Termín nástupu: ihned, popř. dohodou
Místo výkonu práce: Ostrava
Cítíte-li se naší nabídkou osloveni, zašlete Váš strukturovaný životopis s následujícím prohlášením na email pernova@tempo.cz. Oceníme, když přiložíte také svou fotografii.
"Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu dat uvedených v zaslaném životopise společnosti TEMPO TC, IČ: 26 81 33 35 dávám souhlas k jejich zpracování a uchování v databázi kandidátů na dobu nezbytně nutnou k účelu jejich zpracování, pokud nedojde k jeho odvolání písemnou formou".
Bližší informace:
Mgr. Eva Pernová
Tel.: 734 680 424
E-mail: pernova@tempo.cz
Clean4you s.r.o.
Chválkovická 101/4
779 00 Olomouc
IČ: 28618165
DIČ: CZ28618165
Firma s rozsáhlou činností služby, výroba, skladové hospodářství zaměstná v trvalém pracovním poměru zkušenou profesionální účetní s nástupem ihned. Jedná se o zaměstnání s dlouhodobou pracovní perspektivou. Předpokládaný počet zaměstnanců v průběhu 1 roku dosáhne cca 50 lidí.
Obraty firmy r 2013 cca 60 mil.
r 2014 cca 78 mil.
r 2015/9 cca 148,7 mil.
Kontaktní osoby : Ing.Jiří Tomandl – jednatel společnosti tel. 603 268 880
e-mail: tomandl@cleanforyou.cz
Marcela Hoffmannová – administrativa tel. 604 241 114
HOLPLAST, s.r.o. je výrobní společnost se sídlem v Prostějově, Dukelská brána 4. Na trhu působí od roku 1991. Zabývá se výrobou elektroinstalačního materiálu a lisováním plastových výlisků, které jsou určeny pro automobilový průmysl.
Nyní hledáme do společnosti kandidátku na pozici:Hlavní účetní
Pracovní náplň:
Kompletní vedení účetní a daňové agendy celé společnosti
- vedení účetnictví
- mzdová evidence
- vedení pokladny EUR, CZK
- zpracování faktur EUR, CZK
- zpracování DPH
- zpracování účetní závěrky
- zpracování daňových přiznání
Zastupování firmy na úřadech státní správy.
Znalost informačního a účetního systému Helios výhodou.
Kontakt pro bližší informace a zaslání životopisu:
Veronika Holubová, GSM: 603 813 994
E-mail: info@holplast.cz
ŽIVOTOPIS
Základní údaje: Dana Stryková - nabízí účetní poradenství bytem Nový Malín 649, 788 03 Nový Malínnar. 8.7.1960
r.č. 605708/2163
Vzdělání : r. 1981 Střední ekonomická škola ve Svitavách
r. 2002 Certifikát na účetní
Praxe : 21 roků v oboru účetnictví a ekonomické poradenství jako OSVČ,
r. 1982 jako prokuristka s.r.o.
OSVČ – zaměstnává 3 pracovníky,
Zpracovává daňovou evidenci, Podvojné účetnictví, Mzdovou agendu, Vyřizování dotací ÚP, Zpracovávání veškerých dokumenty pro FÚ, OSSZ, zdravotní poj., jednání s úřady a jejic spolupráce, vyřizování chráněné dílny, zpracovávání všech daň. přiznání včetně daně z nemovitosti, zpracovává pro 25 firem malých i středně velkých firem účetnictví, zapracovává zaměstnance úč. do velkých i malých firem jako samostatné účetní, je registrována v komoře certif.účetních
Jazykové
znalosti : anglický jazyk – mírně
pokročilá
německý jazyk – malá znalost
italský jazyk - malá znalost
Řidičský průkaz : B – osobní auta
Technické znalosti: práce s různými účetními programy Např. Abra, Money, Pohoda
Outlock,word,excel
Dovednosti : Velká pracovní výdrž, schopnost pracovat ve stresových situacích, zaměření na detaily, dodržování stanovených termínů, schopnostvycházet s lidmi, pracovat v týmu,spravedlivé rozdělení úkolů podle možnosti a schopnosti pracovníků.
Zájmy : Cestování, četba
Kontakt na: suol@wellnet.cz, 602 730 916
HTECH CZ S.R.O. je výrobně-obchodní společnost působící na trhu v oblasti potravinářského a zemědělského průmyslu. Do svého týmu nyní hledáme vhodné kandidáty/kandidátky na pozici:
- kompletní vedení účetnictví společnosti,
- zpracování účetní závěrky,
- evidenci a zúčtování daní včetně přiznání,
- zpracování statistických výkazů,
- přípravu podkladů pro audit,
- spolupráci s daňovým poradcem,
- komunikaci s orgány státní správy, klienty a obchodními partnery,
- vedení menšího účetního oddělení.
- zkušenosti na obdobné pozici min. 5 let, praxe ve výrobní společnosti je výhodou,
- perfektní znalost účetní a daňové legislativy,
- znalost AJ výhodou,
- aktivní a odpovědný přístup k práci, samostatnost,
- dobré komunikační dovednosti a schopnost spolupráce,
- pečlivost, smysl pro detail.
- velmi dobré mzdové ohodnocení odpovídající Vašim zkušenostem a náročnosti pozice,
- termínové odměny,
- individuální rozvržení pracovní doby,
- mobilní telefon, notebook,
- příjemné, moderní pracovní prostředí,
- nástup dle dohody.
Svůj životopis společně s motivačním dopisem prosím zašlete na email job@fpp.cz, kontaktní osobou je Ing. Hana Sobková. Výběrové řízení je realizováno ve spolupráci se společností FPP Consulting spol. s r.o., které zasláním životopisu udělujete souhlas se zpracováním osobních údajů v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. "O ochraně osobních údajů" ve znění pozdějších předpisů.
Akciová společnost
IF FACILITY a.s.
Sídlo : Antala Staška 510/38, Krč, 140 00 Praha 4
Provozovna : Floriána Nováka 5267/3, 796 01 Prostějov
VYHLAŠUJE VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ
Na pracovní pozici : účetní pro soukromou střední školu
Místo výkonu práce : Prostějov
Termín nástupu : 1.10.2015, případně dle dohody
Požadavky :
· znalost účetní a daňové problematiky
· výborná znalost práce na PC – Word, Excel, Outlook
· znalost účetního programu POHODA výhodou
· schopnost pracovat samostatně
Charakteristika zaměstnání :
· komplexní vedení podvojného účetnictví, včetně zpracování DPH
· příprava účetní závěrky
· tvorba a zpracování provozního rozpočtu, rozbory hospodaření
· evidence školného, stravného
· podávání žádostí a vyúčtování dotací z MŠMT
Platové zařazení: nástupní plat 20.000 Kč
Přihlášku zasílejte elektronicky na adresu: dobesova@ifholding.cz
Bližší informace : Dagmar Dobešová, 778 407 020
Firma Parfemgroup.cz hledá do svého týmu vhodného kandidáta na pozici: účetní se znalostí IS K2
Náplň práce:
- zpracování účetní agendy
- zpracování účetních závěrek
- příprava daňových přiznání
- příprava a účtování přijatých faktur a platebního styku
- řešení a nastavování účetních procesů firmy
- vedení korunové a valutové pokladny
- zpracování a vedení mzdové agendy
Požadavky:
- SŠ/VŠ vzdělání
- ZNALOST INFORMAČNÍHO SYSTÉMU „K2“
- znalost DPH
- znalost práce s pokladnou
- praxe na pozici hlavní účetní minimálně 5 let
- pečlivost a flexibilita
- ochota podílet se na vývoji rostoucí firmy
- týmový hráč
- odolnost vůči stresu
Nabízíme:
- práci v centru Olomouce
- zajímavou práci
- mladý dynamický kolektiv
- nástupní plat dohodou
Hledám touto cestou práci účetní/fakturantky/pomocná účetní, možno i formou stáže.
Znalosti a zkušenosti v účetní oblasti - v oboru finanční správy, daňová evidence a účetnictví drobných podnikatelů.
Znalost účetních programů Ekonom, MRP, Pohoda.
Praxe: externí účetní, vlastní podnikatelský projekt biopěstitelství.
Počítačová gramotnost: uživatelsky Windows (Word, Excel, PowerPoint, aj.).
Jazyky: čeština, slovenština, angličtina, němčina, ostatní - samouk.
Samostatnost, zodpovědnost, serioznost, radost z kolektivní práce.
Kontakt: lydiedunay@seznam.cz
+420 776 584 972
Zlínsko
Společnost TRUMF International, s.r.o. hledá pro posílení svého
týmu vhodného kandidáta na pozici účetní
Ve své práci budete odpovídat zejména za:
· Účtování běžných účetních operací finančního účetnictví
· Správné zpracování a zaúčtování účetních dokladů
· Zajišťování archivace účetních písemností
· Kontrolu formální i věcné správnosti účetních dokladů a jejich evidenci
· Správné zpracování uzávěrkových operací v účetnictví
· SŠ vzdělání ekonomického směru
· znalost daňových zákonů a předpisů
· znalost zákona o DPH
· znalost činností uzávěrkových operací v účetnictví a inventurách
· znalost práce na PC
· schopnost komunikovat a spolupracovat
· praxe min. 3 roky v oboru
· samostatnost, rozhodnost a pečlivost
· znalost práce v systému Navision výhodou
· znalost anglického jazyka výhodou
· prostředí dynamicky se rozvíjející společnosti s vedoucím postavením na trhu
· odpovídající mzdové ohodnocení a firemní benefity
· možnost dalšího profesního rozvoje
· smlouvu na dobu neurčitou
· místo výkonu práce – Dolní Újezd u Lipníka nad Bečvou
Nástup: ihned
Své strukturované životopisy a motivační dopisy zasílejte na email:
vanova@trumf.cz, tel: 581 705 777
Firma Parfemgroup.cz hledá do svého týmu vhodného kandidáta na pozici:
účetní se znalostí IS K2
Náplň práce:
zpracování účetní agendy
zpracování účetních závěrek
příprava daňových přiznání
příprava a účtování přijatých faktur a platebního styku
řešení a nastavování účetních procesů firmy
vedení korunové a valutové pokladny
zpracování a vedení mzdové agendy
Požadavky:
SŠ/VŠ vzdělání
ZNALOST INFORMAČNÍHO SYSTÉMU „K2“
znalost DPH
znalost práce s pokladnou
praxe na pozici hlavní účetní minimálně 5 let
pečlivost a flexibilita
ochota podílet se na vývoji rostoucí firmy
týmový hráč
odolnost vůči stresu
Nabízíme:
práci v centru Olomouce
zajímavou práci
mladý dynamický kolektiv
nástupní plat dohodou
Své strukturované životopisy společně s přiloženou fotografií zasílejte na email
Výrobce termostatů se sídlem v Prostějově hledá kolegyni na pozici:
ÚČETNÍ – ADMINISTRATIVNÍ ASISTENT
Náplň práce:
· Vedení účetnictví pomocí počítačového účetního systému Vision 32, vedení záznamů o veškerých pohybech a účetních stavech.
· Kontrola a zajištění schválení přijatých faktur – řízení oběhu dokumentů.
· Vkládání přijatých a vystavených faktur do účetního systému.
· Zpracování daňových přiznání a související aktivity jako DPH, Intrastat, silniční daně, atd.
· Vedení pokladny, řízení záloh, pokladní závěrky a revize.
· Ve spolupráci s personálním oddělením provádění účetních aktivit souvisejících s výplatami mezd, cestovními náhradami, cestovními příkazy a vyúčtováním pracovních cest.
· Zavádění přijatých i odeslaných plateb do účetního systému, příp. spolupráce na zadávání příkazů k úhradě.
· Zpracování statistických výkazů.
· Obsluha telefonní ústředny, vyřizování pošty a obsluha datové schránky.
Požadavky:
· Základní vzdělání: Absolvent obchodní akademie nebo ekonomické střední školy + účetní praxe min. 3 roky.
· Doplňující vzdělání: Ovládání aplikovaných počítačových programů, rozšíření znalosti účetnictví, Vision 32 výhodou
· Zkušenosti: znalost účetnictví, zkušenost s DPH
· Informatika: uživatelsky Windows (Word, Excel), elektronická pošta, apod.
· Jazyky: Konverzační úroveň angličtiny vítána.
· Další požadavky: Příjemné vystupování, pečlivost, spolehlivost, zodpovědnost.
Nabízíme:
Účetní s dlouholetou praxí hledá práci. Znalosti: podvojné účetnictví,daně (z příjmu,DPH aj.),
obchodní i občanské právo, ekonomika obchodní i výrob a realitní společnosti
vyplývají z praxe ekonom,účetní a daňový metodik ,znalost daňového,občanského a obchodního práva v praxi,
účetní programy:Navision, Attain, Stromware,Double,aj.OFFICE, Word, Excel – rozšířené. Jazyky angličtina aktivně, ruština,němčina. ŘP B
Kontakt: sulakova@seznam.cz, tel. 720
738 830.
Firma přijme zaměstnance:
Název pozice: Mzdová účetní
Počet volných míst: 1
Místo výkonu práce: Olomouc
Úvazek: 40 hodin/týden – plný, jednosměnný
Minimální požadované vzdělání: SŠ s maturitou
Mzda: 20.000,- (nástupní)
Nástup od: ihned
Poznámky k pracovnímu místu: Rozšiřujeme tým mzdových účetních! Jedná se o dlouhodobou spolupráci, nikoliv zástup za MD nebo pracovní neschopnost!
Požadujeme: praxe v oboru minimálně 3 roky, trestní bezúhonnost, loajalita, časová flexibilita, znalost práce na PC, znalost práce programu Perm výhodou!
Strukturované životopisy zasílejte na: prace@bartonapartner.cz
Sociální služby pro seniory Olomouc, příspěvková organizace přijme:
Hlavní účetní - ekonom příspěvkové organizace
Požadavky na výkon funkce:
· VŠ ekonomického směru
· Znalost podvojného účetnictví
· Praxe v oboru minimálně 5 let
· Praxe ve zpracování dotací ze státního rozpočtu
· znalost právních předpisů souvisejících s účetnictvím
· pokročilá znalost práce na PC (MS Word, Excel apod.),
· znalost účetního softwaru Gordic vítána
· morální bezúhonnost,
· spolehlivost, diskrétnost, samostatnost
· odolnost vůči stresu
Náplń práce:
Účtování dokladů
· Zpracování účetní závěrky,dokladová inventura, uzávěrka dat, tvorba rozvahy, výsledovky a příloh k účetní závěrce.
· Zpracování účetních dat na úrovni středisek a zdrojů
· Vyúčtování všech projektů a dotací – finanční část
· Tvorba rozpočtů, sledování čerpání rozpočtu
· Sestavení finančního plánu organizace
· Průběžné finanční , ekonomické zprávy a rozvahy
plný úvazek
Zařazení podle platných předpisů, tř. 10 od 14.100 Kč – 21.230,- Kč
Nástup ihned
Zástup za MD
Menší stavební firma z Olomouce přijme asistentku se znalostí DE a mezd – nejlépe program ÚČTO – není podmínkou. Požadavky: výborná znalost práce s PC – zejména EXCEL (tabulky a grafy), praxe v účetnictví min.3 roky, řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič, dále požadujeme naprostou samostatnost a spolehlivost. Bližší info na tel: 725 524 237.
Životopisy zasílejte na: lubenik@volny.cz
SLUŇÁKOV CENTRUM EKOLOGICKÝCH AKTIVIT MĚSTA OLOMOUCE
Hledáme nového pracovníka na pozici
Účetní všeobecná, mzdová účetní
Požadujeme:
Vzdělání: SŠ nebo VŠ ekonomického směru podmínkou, 4 roky v oblasti účetnictví, další praxe ve finanční oblasti výhodou, praxe v neziskové organizaci výhodou
Znalost oboru – účetnictví, znalost programu Pohoda, majetková a daňová oblast vč, DPH, znalost zákona o účetnictví, uživatelská znalost MS Office, pečlivost, zodpovědnost a preciznost při vedení účetnictví, znalost AJ, ostatní jazyky výhodou
Náplň práce: kompletní mzdová a personální agenda, vytváření smluv, pokladna, majetek,,..
Pracoviště: Horka nad Moravou, Sluňákov
Mzdové ohodnocení: od 16 000 – 18 000
Kontaktní osoba: Kateřina Paděrová
životopisy posílejte na email nejpozději do 20.10.14 : katerina.paderova@slunakov.cz
telefonní kontakt: +420 585 154 482
Přihláška do Svazu účetních
on-line