Hledáte nebo nabízíte zaměstnání?

Ředitelství silnic a dálnic s. p. vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa

ÚČETNÍ
datum zveřejnění inzerátu:  od 11.4.2024 do 15.5.2024.

 

Pracoviště-lokalita:

Správa Olomouc

 

Náplň práce:

·        Komplexní vedení účetnictví účetní jednotky včetně vedení účetních knih a sestavování účetní závěrky Správy.

·        Dodržování finanční kázně – zejména úhrad faktur

Požadujeme:

·         SŠ, VŠ ekonomického směru

·        znalost zákonů státních organizací nebo podnikatelského účetnictví výhodou

·        praxi v oboru min. 10 let

·        práce na PC, znalost MS Office

·        samostatný a zodpovědný přístup, ochotu učit se

·        trestní bezúhonnost

·        řidičský průkaz sk. B (není podmínkou).

Nabízíme:

·        stabilitu státní organizace

·        pružnou pracovní dobu

·        možnost dalšího vzdělávání

·        fixní mzdu + osobní bonus

·        Zaměstnanecké benefity (5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna, stravenkový paušál, benefitní karta e-Benefity či penzijní připojištění, zvýhodněná Multisport karta, možnost využití firemních rekreačních zařízení, permanentky do ZOO, Aquaparku, skipasy na lyže, sleva u cestovních kanceláří INVIA, Čedok, Alexandria)

 

Termín nástupu:

Předpokládaný termín 3.6.2024, popř. na základě dohody.

 

Pracovní poměr:

Hlavní pracovní poměr na dobu určitou, zástup za MD a RD. Poté možnost přesunu na nové systemizované pracovní místo a prodloužení na dobu neurčitou.

 

Mzdové  podmínky:

K základní mzdě je přiznán osobní příplatek, po ukončení zkušební doby můžete v závislosti na Vašem pracovním výkonu získat navíc osobní bonus + motivační odměny v návaznosti na plnění stanovených úkolů.

 

Termín zaslání přihlášky:

Písemné přihlášky se strukturovaným životopisem zasílejte na e-mail: prace@rsd.cz do 15.05.2024.

(do předmětu uveďte „ÚČETNÍ SPRÁVA OLOMOUC“).

Pro další informace prosím kontaktujte:

Ilona.zencakova@rsd.cz, tel. 954 912334 v pracovních dnech od 08 do 14 hod.

 

Upozornění

Pracovní poměr se řídí zákonem č. 262/2006 Sb., zákoníkem práce (nejedná se o služební poměr).

Uchazeč zasláním přihlášky do výběrového řízení stvrzuje, že si není vědom osobních ani profesních vazeb, které by při vykonávání činnosti, o kterou se uchází, znamenaly střet zájmu.

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.

Poskytnuté osobní údaje bude zpracovávat výhradně Ředitelství silnic a dálnic ČR, a to v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679 za účelem náboru zaměstnanců na výše uvedené pracovní místo. Osobní údaje budou uchovány po dobu nezbytnou k naplnění účelu výběrového řízení. Poskytnutí veškerých těch osobních údajů souvisejících s uvedeným účelem je dobrovolné, jejich neposkytnutí však znemožní Vaši účast ve výběrovém řízení.

Práva subjektu údajů poučení:

Subjekt údajů bere na vědomí, že poskytnutím osobních údajů má právo na: na přístup k osobním údajům, na opravu nepřesných nebo nepravdivých osobních údajů, podání vysvětlení v případě podezření, že zpracování mých osobních údajů narušuje ochranu mého osobního a soukromého života nebo že osobní údaje jsou zpracovávány v rozporu s právními předpisy, požadovat nápravu situace, která je v rozporu s právními předpisy, zejména formou zastavení nakládání s osobními údaji, jejich opravou, doplněním či odstraněním, výmazem osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistí-li se, že byly zpracovávány protiprávně, na přenositelnost údajů a právo vznést námitku, po níž zpracování mých osobních údajů ukončí, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad zájmy nebo právy a svobodami subjektu údajů, zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků. Více informací o uplatnění práv naleznete na https://www.rsd.cz/rsd/gdpr-a-zpracovani-osobnich-udaju

 

 

Do Fakultní základní školy a mateřské školy Olomouc, Holečkova 10 hledáme schopnou a spolehlivou hlavní účetní do kanceláře školy. Náplň práce: účtování spojené s procesy celého subjektu (příspěvková organizace, plátce DPH).

Spolupráce možná v zaměstnaneckém poměru nebo i externě.

Podrobnější informace u ředitelky školy Mgr. Zonny Bařinkové, reditel@zsholeckova.cz, 730 874 900.

Mgr.Zonna Bařinková, Ředitelka školy

Tel: + 420 730 874 900, E-mail: reditel@zsholeckova.cz

FZŠ a MŠ Holečkova Olomouc, Holečkova 10, příspěvková organizace

www.zsholeckova.cz

Hlavní účetní/Senior účetní (m/ž) v Litovli

Náplň práce

  • Vedení a kontrola účetnictví výrobní společnosti, zpracování kompletních účetních agend dle platných směrnic, zodpovědnost za účetní činnosti včetně investičního majetku, výkaznictví, daňové politiky atd.

·       Zabezpečit správnost postupů účtování dle českých standardů, zodpovědnost za měsíční a roční účetní uzávěrky.

  • Komunikace s daňovými poradci a auditory.

·       Budete koordinovat činnost dalších 2 účetních.

 

Pozice vyžaduje

·       Hledáme zkušenou osobu, která pracovala na pozici hlavní účetní s příslušným odborným vzděláním a praxí v několika oblastech účetnictví.

·       Velkou výhodou je znalost anglického jazyka.

Nabídka

·       Hlavní účetní bude pracovat v zahraniční společnosti se zajímavých produktem, která podporuje vzdělávání a rozvoj zaměstnanců.

·       Hrubá nástupní mzda 50-60 000,-Kč, balíček benefitů.

Kontakt:

Marcela Mayerová

Horton International Czech s.r.o.

m:  +420 602 788 884

Olomouc@horton-intl.cz

Moravská filharmonie Olomouc, příspěvková organizace poptává účetní firmu zabývající se účetnictvím se specializací na příspěvkové organizace.

Požadujeme:

·         komplexní administrování účetnictví organizace,

·         administrování veškeré účetní závěrky (rozvahy, výkaz zisků a ztrát, včetně příloh) vyplývající z účetnictví,

·         administrování evidence majetku organizace a inventarizace majetku a závazků organizace,

·         provádění předběžné, průběžné i následujících fáze řídící kontroly,

·         znalost právních předpisů v oblasti účetnictví, daní a předpisů souvisejících s příspěvkovou organizací,

·         znalost ekonomického softwaru GORDIC GINIS Express SQL nebo jiný,

·         flexibilitu, komunikativnost, spolehlivost, samostatnost, preciznost.

·         Počátek spolupráce od 1.10.2023, popř. dle dohody.

Nabídky obsahující jméno, příjmení (název společnosti) a kontaktní údaje (email, telefon) zasílejte v elektronického podobě na emailovou adresu kariera@mfo.cz. Společně se zaslanou nabídkou zašlete i cenovou nabídku na poskytované služby.

Aktuálně hledáme novou posilu pro vedení účetnictví pro SVJ ve Šternberku. Jedná se o menší bytový dům s celkem 21 jednotkami. Požadujeme předchozí zkušenosti s problematikou účtování SVJ. Spolupráce od 1. 1. 2022. Podrobnější informace na tel. 777 816 754.

Správa kolejí a menz UP příjme do pracovního poměru pracovníka/pracovnici na místo Samostatný/á účetní.
Obor/specializace: THP

Pracoviště: Útvar ředitele
Úvazek: 1,00 tj 40 hodin týdně/PP
Místo výkonu práce: Olomouc, Šmeralova 12
Termín nástupu: 01.12.2021

Popis pracoviště

Ekonomické oddělení SKM UP

Pracovní náplň

  • Samostatné vedení podvojného účetnictví a daňové agendy
  • Účtování dodavatelských a odběratelských faktur
  • Účtování pokladních a interních dokladů
  • Účtování investičních faktur
  • Kontrola náležitosti účetních dokladů
  • Práce s exporty a importy dat do účetnictví
  • Vytváření platebních příkazů, účtování bankovních výpisů
  • Zpracování účetních závěrek, dokladových inventur - spolupráce s auditory a příprava podkladů pro roční účetní závěrku

Kvalifikační požadavky

  • Vzdělání SŠ ekonomického směru,
  • Minimální praxi na obdobné pozici 3 roky
  • Znalost účetní a daňové legislativy
  • Znalost informačního systému SAP výhodou
  • Uživatelskou znalost PC – Excel, Word
  • Schopnost samostatné a týmové práce
  • Odpovědnost, spolehlivost
  • Časovou flexibilitu
  • Morální bezúhonnost

Co nabízíme

  • Stabilní zázemí špičkové univerzity.
  • 30 dnů dovolené.
  • Příspěvek na stravování a další benefity.
  • Možnost vzdělávání a kariérního růstu.

Dokumenty k výběrovému řízení

Strukturovaný profesní životopis v českém jazyce

Sken dokladu o dosaženém vzdělání

Motivační dopis

Požadované dokumenty v elektronické formě uchazeč vkládá do přihlašovacího formuláře

Kontaktní osoba

Trundová Jana, jana.trundova@upol.cz, +420585638014


Společnost EMPOLAS s.r.o.

hledá pro nově vzniklou pozici samostatné účetní od 1.1.2022 zkušenou účetní na hlavní pracovní poměr, event. jako OSVČ s nutností vykonávání práce v sídle společnosti.

Jedná se o společnost zabývající se nákupem a prodejem zdravotnického materiálu, rozvíjející se, s obchodními aktivitami v tuzemsku a zasíláním zboží na Slovensko.

Účetní práce obsahují i zpracování personální a mzdové agendy cca 15 zaměstnanců.

Bližší informace poskytne jednatel společnosti Martin Polášek tel. 602 556 877 nebo účetní Radka Severová 603 235 542.

Kancelář společnosti je na adrese Olomouc, Horní lán 9A, 779 00

www.epolas.com

Zemědělské družstvo Újezd u Uničova

Újezd 336, PSČ 783 96

 

hledá

 

HLAVNÍ ÚČETNÍ

(praxe v zemědělství výhodou)

 

Pro bližší informace prosím kontaktovat na telefonním čísle 702 281 571 (p. Ryšavá) či na emailové adrese rysava@zodv.cz

 

Firma     Horimex cars s.r.o., Týnecká 894/53, Olomouc-Holice

Přijme na HPP všeobecnou účetní.

Podmínka:  -      znalost podvojného účetnictví

-          praxe v oboru výhodou

-          absolventka ekonomické školy

Prosíme o zaslání životopisu na email: ucetni@horimexcars.cz

 

 

Firma ČOLOT a.s. přijme do PP:

Pracovní pozice: samostatná všeobecná účetní

Měsíční mzda: 40.000,- Kč

Zaměstnavatel: ČOLOT a.s., IČ: 25847643, se sídlem Babíčkova 1146/8a, Olomouc

Pracoviště: ČOLOT a.s., Babíčkova 1146/8a, Olomouc

Pracovní poměr: práce na plný úvazek, pracovní smlouva na dobu neurčitou

Vzdělání: min. středoškolské s maturitou

Praxe: min. 5 let

Benefity: bezplatné stravování, školení a kurzy

Účetní bude zpracovávat běžné účetní operace pro více malých společností jednoho majitele. Náplní práce bude běžná účetní agenda, DPH, inventarizace, pomoc při závěrkových pracích, další běžné administrativní úkony.

Podmínkou je perfektní znalost podvojného účetnictví, výhodou je znalost systému POHODA.

Zájemci ať zasílají životopisy na e-mail: alena.clupna@pramenol.cz.

 

Pracovní pozice: ekonomka

Měsíční mzda: 70.000,- Kč (při menší praxi, tj. věku do 35 let je mzda 50.000,- Kč)

Zaměstnavatel: ČOLOT a.s., IČ: 25847643, se sídlem Babíčkova 1146/8a, Olomouc

Pracoviště: ČOLOT a.s., Babíčkova 1146/8a, Olomouc

Pracovní poměr: práce na plný úvazek, pracovní smlouva na dobu neurčitou

Vzdělání: min. středoškolské s maturitou, ekonomické zaměření

Praxe: min. 5 let

Benefity: bezplatné stravování, školení a kurzy

Ekonomka bude řídit a kontrolovat ekonomický úsek více malých společností jednoho majitele. Ekonomka bude zpracovávat daňovou agendu, finanční závěrky, odpisy, ekonomické a finanční analýzy a podklady pro banky, orgány státní správy, apod. Bude spolupracovat s auditorem a daňovým poradcem.

Podmínkou je perfektní znalost podvojného účetnictví, minimálně 5 let praxe v oboru, výhodou je znalost systému POHODA.

Zájemci ať zasílají životopisy na e-mail: alena.clupna@pramenol.cz.

 



Samostatný/á účetní

PEFA Holding Services s.r.o. je součástí holdingové struktury firem TESSELA HOLDING SE. Zajišťujeme pro naše partnerské organizace veškerou ekonomickou, účetní a systémovou agendu.

Nabízíme:

·         flexibilní pracovní dobu,

·         externí a interní vzdělávání,

·         zaměstnanecké výhody (např. 5 týdnů dovolené, zvýhodněné volání, příspěvek do fitness centra, firemní akce, stravenky),

·         moderní pracovní prostředí,

·         motivující mzdu dle pracovních zkušeností.

 

Požadujeme:

·         znalost podvojného účetnictví,

·         praxi na pozici samostatné/ho účetní/ho (včetně zpracování závěrek a daňových přiznání),

·         ochota se učit a pracovat na sobě,

·         samostatnost,

·         pečlivost,

·         důvěryhodnost.

Vhodné pro:

·         uchazeče se SŠ nebo VŠ vzděláním v ekonomickém směru.

 

Nástupní mzda : 23000-25000 Kč / měs.

 

Kontakt:

Ing. Monika Šnajdarová

personální referent

TESCO SW a.s.

 

Tel. 587 333 555

monika.snajdarova@tescosw.cz

OLMA, a.s., Pavelkova 18 - přijme hlavní účetní
779 00 Olomouc

www.olma.cz

e-mail: ivana.tuslova@olma.cz

mobil: +420 702 250 853

Jsme menší stavební firma zabývající se realizací inženýrských staveb s obratem cca 130 mil. Kč o počtu do 40 zaměstnanců. Účetnictví a mzdy zpracováváme ve firmě sami. V současné době hledáme ekonoma společnosti na plný pracovní úvazek.

Kvalifikační předpoklady:

SŠ/VOŠ ekonomického směru + 10 roků praxe v oboru

VŠ ekonomického směru + 5 roků praxe v oboru

Požadované odbornosti:

Znalost podvojného účetnictví, daní a ekonomiky

Orientace v oblasti pracovně-právních vztahů

Orientace ve mzdové oblasti

Znalost práce na PC - Windows 10, Microsoft Office ( Excel - vyšší uživatelská úroveň)

Řidičský průkaz sk. B

Očekávané dovednosti a vlastnosti:

Jednání s úřady a bankami

Trestní bezúhonnost

Organizační schopnosti, vedení pracovního týmu a časová flexibilita

Samostatnost, zodpovědnost, a diskrétnost

Náplň práce:

Zodpovědnost za vedení účetnictví, evidenci majetku, personalistiku a mzdovou agendu, statistiky vč. metodického vedení.

Zpracování účetních výkazů

Zpravování daňové agendy vč. výpočtu daní (DPPO společně s daňovým poradcem)

Provádění platebního styku a zpracování potřebných žádostí a výkazů pro banky

Zajišťování dostupných dotací vč. zpracování jejich agendy

Jednání s úřady a bankami, pojišťovnami, FÚ, SSZ, ZP …..

Nabízíme:

Práci v příjemném pracovním prostředí a se vstřícnými lidmi

Práci na plný pracovní úvazek

Stravenkový paušál

Mobilní telefon

Služební osobní vozidlo

Možnost vzdělávání

Mzda 30 – 40 tisíc Kč hrubého měsíčně dle dosažené praxe a kvalifikace, možnost zvýšení po zkušební době dle prokázaných schopností, 13.plat

 

Svůj životopis spolu s motivačním dopisem zašlete prosím na e-mailem na adresu marie.zelezna@lb2000.cz

nebo poštou na adresu: LB 2000, s.r.o., U Hřiště 810/8, 77900 Olomouc

Hledáme všeobecnou a mzdovou účetní na hlavní pracovní poměr.

Naše společnost se zabývá pronájmem nebytových prostor a skladů, provozuje restauraci a hotel, mzdy- do 30 zaměstnanců. Sídlo firmy je nedaleko centra Olomouce.
Nástupní plat 33 000,- měsíčně  možnost zvýšení platu po zkušební době dle schopností. Nutná praxe a  práce v Pohodě, Pamice.

 

Kontakt

Email: administrativa@pramenol.cz

Tel.: 736 613 577

O B E C R O K Y T N I C E
Rokytnice 143, 751 04 Rokytnice
tel.: 581 211 837, obec@obecrokytnice.cz
Obec Rokytnice
vyhlašuje veřejnou výzvu k přihlášení zájemců na post
účetní/administrativní pracovník
Požadujeme:
• minimálně SŠ vzdělání ekonomického směru
• orientaci v oblasti pracovně-právních vztahů, orientaci v účetních agendách
• počítačovou gramotnost, znalost MS Word, MS Excel, další aplikace výhodou
• ochotu učit se nové věci
• časovou flexibilitu, samostatnost, zodpovědnost, diskrétnost, organizační schopnosti
• praxe v oboru min. 5 let, praxe účetní u rozpočtové organizace výhodou
• trestní bezúhonnost (před uzavřením prac. poměru doložit Výpisem z Rejstříku trestů)
• řidičský průkaz sk. B výhodou
Náplň práce:
• účetnictví, rozpočet obce, personalistika, mzdová agenda, evidence majetku, pokladna
Nabízíme:
• pracovní smlouvu na plný úvazek, termín uzavření pracovního poměru po dohodě
• pracoviště: Obecní úřad Rokytnice, Rokytnice 143, 751 04 Rokytnice
• platové zařazení dle nařízení vlády v oblasti odměňování zaměstnanců ve veřejných službách a správě a státních zaměstnanců, v platném znění
Svůj životopis spolu s motivačním dopisem a kopií dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání zašlete poštou nebo doručte osobně do 16.10.2020, 12:00 hodin, na adresu:
Obec Rokytnice, Rokytnice 143, 751 04 Rokytnice.
Na obálku, prosím, uveďte: Výběrové řízení účetní/administrativní pracovník
Pro další informace můžete kontaktovat starostu obce Rokytnice – tel. 725 131 256, 581 211 837, e-mail: starosta@obecrokytnice.cz
V Rokytnici 15.9.2020
Kamil Malenda, starosta

TEMPISH s.r.o.

kanceláře/offices: bratří Wolfů 495/16, 779 00 Olomouc-Chválkovice

přijme

do PP mzdovou účetní se znalostí podvojného účetnictví.

Lenka Staroštíková (účetní)

tel.: +420 585 311 407

e-mail. lenka.starostikoval@tempish.cz

skype: lenka_starostikova

 


    

DIOL družstvo Olomouc,

nejstarší dodavatel bezpečnostních služeb na střední a severní Moravě,

hledá do svého týmů pracovnici na pozici

 

 

MZDOVÁ  ÚČETNÍ

 

 

NÁPLŇ PRÁCE:

· kompletní zpracování mzdové agendy

· zpracování daní a komunikace s FÚ, OSSZ, ZP a ÚP

· zpracování podkladů pro dotace na zaměstnávání OZP

 

POŽADUJEME:

· min. SŠ vzdělání ekonomického zaměření

· praxi na pozici mzdová účetní min. 5 roků

· výbornou znalost mzdové a personální problematiky

·  znalost zákoníku práce

· výbornou znalost práce na PC

· samostatnost, zodpovědnost a spolehlivost

· zkušenosti se zaměstnáváním OZP výhodou

 

NABÍZÍME:

· práci na HPP na dobu neurčitou

· měsíční mzdu 27.000 – 35.000,- Kč

· pružnou pracovní dobu

· kvalifikační růst a odborná školení hrazena firmou

· služební telefon s neomezeným voláním

· dobrý kolektiv v rámci tradiční rodinné firmy

· moderní pracovní prostředí v centru Olomouce na ul. Litovelská

 

 

Zájemci mohou zaslat svůj životopis na e-mail dockal@diol.cz nejpozději do 30.6.2020.


Obec Kokory
vyhlašuje veřejnou výzvu k přihlášení zájemců na post
účetní / administrativní pracovník
Požadujeme:
• Minimálně SŠ vzdělání ekonomického směru
• Orientaci v účetních agendách, orientace v pracovně-právních vztazích
• Počítačovou gramotnost, znalost MS Word, MS Excel
• Spolehlivost, pečlivost, přesnost, samostatnost, zručnost, časovou flexibilitu
• Prokazatelná praxe v oboru minimálně 3 roky, praxe účetní u rozpočtové organizace výhodou
• Trestní bezúhonnost
• Řidičský průkaz skupiny B
Popis pracovní pozice:
• Účetnictví, rozpočet obce, evidence majetku, pokladna
• Personalistika a mzdová agenda
• Matriční agenda
Nabízíme:
• Pracovní smlouvu na plný úvazek
• Pracoviště: Obecní úřad Kokory, Kokory 57, 751 05 Kokory
• Platové zařazení dle přílohy č. 1 nařízení vlády č. 300/2019 Sb. o odměňování zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění, podle dosaženého vzdělání a praxe v oboru
Svůj životopis spolu s motivačním dopisem a kopií dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání pošlete poštou nebo doručte osobně do 30.6.2020 na adresu: Obec Kokory, Kokory 57, 75105 Kokory. Před uzavřením pracovního vztahu bude vyžadován výpis z evidence Rejstříku trestů.

Pro další informace můžete kontaktovat starostku obce na adrese: starosta@obeckokory.cz, tel. 724 129 039.

Mám chuť pracovat, je mi 55 let, hledám uplatnění jako fakturant, administrativní pracovník, apod. na zkrácený úvazek.
Kontakt: telefon: 776369149 , email: josef.vyslouzil@seznam.cz

Dobrý den,

hledáme účetní nebo firmu na vedení účetnictví se znalostí vyhlášky 410, a to od května letošního roku. Jsme malá škola bez jídelny, nejsme plátci DPH. Zájemci se mohou obrátit na mne nebo přímo na pana ředitele Mgr.Jiřího Vymětala.

Hezký den

 

Mgr. Iveta Křepelová

Školní psycholog





ZŠ a MŠ Olomouc, Svatoplukova 11, příspěvková organizace

Otevřená škola statutárního města Olomouc

608 617 662 iveta.krepelova@zssvatoplukova.cz | www.zssvatoplukova.cz

Účetní - senior bez AJ 42.000,- Kč - 60.000,- Kč

Jsme českou výrobně inovativní firmou, která se hlásí k odkazu T. a J. A. Bati a za svůj smysl podnikání považuje službu zákazníkovi. Klademe důraz na baťovské principy a morální integritu. Hledáme spolupracovníky pracovité, poctivé, precizní, s praktickým a podnikatelským myšlením a zejména pak charakterem, kteří mají odvahu a vůli uspět.

Požadujeme:

  • charakter
  • odbornost

Specifikace odbornosti:

  • znalost podvojného účetnictví a ekonomiky
  • SŠ/VOŠ/VŠ vzdělání (ekonomické zaměření)
  • praxe min. 5 let
  • znalost AJ nebo NJ výhodou
  • znalost práce na PC – MS Excel vyšší uživatelská úroveň, a ostatní programy Microsoft Office 
  • znalost SAP a Lotus Notes výhodou
  • preciznost, systematický a analytický přístup, sebedisciplína a profesionální vystupování 

Podmínkou pro zařazení do výběrového řízení na tuto pozici je vyplnění on-line testu z AJ, který Vám bude ihned po ukončení registrace odeslán na Vámi uvedenou e-mailovou adresu. V případě nevyplnění testu do 24 hodin od obdržení, nebude Vaše žádost posouzena.

Nabízíme:

  • práci v dynamicky se rozvíjející české výrobně inovativní společnosti s působností ve více než 80 zemích světa, která usiluje o neustálý rozvoj svých lidí a budování spolupráce napříč týmy
  • příležitost k dalšímu vzdělávání prostřednictvím vlastní Fosfa Univerzity 
  • možnost profesního rozvoje a kariérního růstu 
  • 5 týdnů dovolené 
  • firemní stravování 
  • firemní školku pro Vaše děti 
  • firemní ubytování 

Informace o náboru

V případě zájmu prosím vložte Váš životopis přes následující webový formulář:

http://web.fosfa.cz/cs/lide/kariera/vlozit-zivotopis

Děkujeme a těšíme se na nové členy týmu Fosfa!

Účetní - junior bez AJ 30.000,- Kč - 40.000,- Kč

 

Jsme českou výrobně inovativní firmou, která se hlásí k odkazu T. a J. A. Bati a za svůj smysl podnikání považuje službu zákazníkovi. Klademe důraz na baťovské principy a morální integritu. Hledáme spolupracovníky pracovité, poctivé, precizní, s praktickým a podnikatelským myšlením a zejména pak charakterem, kteří mají odvahu a vůli uspět.

 

Požadujeme:

·         charakter

·         odbornost

Specifikace odbornosti:

  • znalost podvojného účetnictví a ekonomiky
  • SŠ/VOŠ/VŠ vzdělání (ekonomické zaměření)
  • praxe min. 2 roky
  • znalost AJ nebo NJ výhodou
  • znalost práce na PC – MS Excel vyšší uživatelská úroveň, a ostatní programy Microsoft Office 
  • znalost SAP a Lotus Notes výhodou
  • preciznost, systematický a analytický přístup, sebedisciplína a profesionální vystupování 

 Nabízíme:

  • práci v dynamicky se rozvíjející české výrobně inovativní společnosti s působností ve více než 80 zemích světa, která usiluje o neustálý rozvoj svých lidí a budování spolupráce napříč týmy
  • příležitost k dalšímu vzdělávání prostřednictvím vlastní Fosfa Univerzity 
  • možnost profesního rozvoje a kariérního růstu 
  • 5 týdnů dovolené 
  • firemní stravování 
  • firemní školku pro Vaše děti 
  • firemní ubytování 

Informace o náboru

V případě zájmu prosím vložte Váš životopis přes následující webový formulář:

http://web.fosfa.cz/cs/lide/kariera/vlozit-zivotopis

Jitka Hubáčková, tel. +420 519 306 240

 

Fakturant bez AJ 20.000,- Kč - 30.000,- Kč

 

Jsme českou výrobně inovativní firmou, která se hlásí k odkazu T. a J. A. Bati a za svůj smysl podnikání považuje službu zákazníkovi. Klademe důraz na baťovské principy a morální integritu. Hledáme spolupracovníky pracovité, poctivé, precizní, s praktickým a podnikatelským myšlením a zejména pak charakterem, kteří mají odvahu a vůli uspět.

 

Požadujeme:

·         charakter

·         odbornost

Specifikace odbornosti:

  • základní znalost podvojného účetnictví a ekonomiky
  • SŠ/VOŠ/VŠ vzdělání (ekonomické zaměření)
  • praxe není požadována
  • znalost práce na PC – MS Excel vyšší uživatelská úroveň, a ostatní programy Microsoft Office 
  • znalost SAP a Lotus Notes výhodou
  • preciznost, systematický a analytický přístup, sebedisciplína a profesionální vystupování 

 Nabízíme:

  • práci v dynamicky se rozvíjející české výrobně inovativní společnosti s působností ve více než 80 zemích světa, která usiluje o neustálý rozvoj svých lidí a budování spolupráce napříč týmy
  • příležitost k dalšímu vzdělávání prostřednictvím vlastní Fosfa Univerzity 
  • Zavedená účetní firma nabízí • vedení účetnictví pro podnikatelské i neziskové subjekty, zemědělské společnosti • daňové evidence • zpracování mezd • veškerá daňová přiznání • rekonstrukce účetnictví. Spolupráce s daňovým poradcem. Ceny dohodou.

    Ing. Gabriela VOJTÍŠKOVÁ e-mail: gabrielavojtiskova@seznam.cz / tel.: 739 614 553 

Nabídka vedení účetnictví

Vážení,

jsme externí zpracovatelky účetnictví. Pracujeme jako dvoučlenný tým a proto můžeme klientům nabídnout naše nejlepší zkušenosti a znalosti jako celek. Zabýváme se jak soukromým sektorem, tak i oblastí příspěvkových organizací. Aktuálně přibíráme klienty na zpracování mzdové agendy.

 

V případě zájmu nás prosím neváhejte kontaktovat na e-mailové adrese valova.eva@post.cz.

Těšíme se na spolupráci.

Ing. Gabriela Krásná a Ing. Eva Valová

 

MORAVSKÁ MODELÁRNA a.s.

Olomouc, Wellnerova 1215/1

Pracoviště: Uničov, Brníčko 1032, 783 91 (areál UNEXu)

 

hledá

 

 

ÚČETNÍ

 

Náplň práce:

 

·       účtování přijatých faktur

·       vystavování faktur - tuzemsko, zahraničí

·       skladové hospodářství

·       vedení pokladny

·       jiná administrativa

 

Požadujeme:

 

·       SŠ/VŠ vzdělání nejlépe ekonomického směru

·       výborná znalost podvojného účetnictví

·       min. 2 roky praxe v oboru

  • uživatelská znalost práce na PC (MS Office, zejména MS Excel)

·       znalost účetního programu Vision výhodou

·       znalost NJ (AJ) výhodou

·       spolehlivost, odpovědnost, pracovitost

 

Nabízíme:

 

·       práci na HPP

·       nástupní plat Kč 25.000,-

·       nástup od 1.11.2019 nebo dohodou

·       příspěvek na stravování

·       příspěvek na penzijní připojištění

 

 

 

 

Kontakt: Lenka Filipová, tel. 585073510

 

 

Životopisy s kontaktními údaji zasílejte na e-mail: lenka.filipova@mmodel.cz

 

 

Inzerát na obsazení pracovního místa

ve Středisku sociální prevence Olomouc, příspěvkové organizaci,

Na Vozovce 26, 779 00 Olomouc

Účetní

Požadavky:

  • praxe v agendě podvojného účetnictví minimálně dva roky
  • praxe v příspěvkové organizaci vítána
  • znalost práce na PC (MS Office, zejména MS Excel)
  • znalost programu Gordic výhodou
  • odpovědnost, pečlivost, komunikativnost
  • bezúhonnost
  • zdravotní způsobilost
  • minimálně středoškolské vzdělání ekonomického směru

 

 

Hrubý měsíční plat: dle délky praxe od 17.600,- Kč do 26.500,- Kč

Nástup ihned nebo dle dohody

Úvazek 1,0 nebo dle dohody

Platnost inzerátu do 31.10.2019

Kontaktní osoba: Ing. Kateřina Jedzoková, tel.: 588 507 514, mobil.: 725 466 828

Strukturované profesní životopisy s uvedením telefonního čísla a e-mailu zasílejte na e-mail personalisty pana Emila Dadáka: dadak@ssp-ol.cz nejpozději do 31.10.2019.

 

 

Jsem mzdová účetní, od ledna 2019 ve starobním důchodu. Nabízím výpomoc v tomto oboru, krátkodobé zastupování atd.

Telefonní kontakt:  605 477 448

Email:  lmalusova@seznam.cz

 

Libuše Malúšová, Urxova 19, 779 00   Olomouc

                                 

                                       

    

DIOL družstvo Olomouc,

nejstarší dodavatel bezpečnostních služeb na střední a severní Moravě,

hledá do svého týmů pracovnici na pozici

 

 

MZDOVÁ  ÚČETNÍ

 

 

NÁPLŇ PRÁCE:

· kompletní zpracování mzdové agendy

· zpracování daní a komunikace s FÚ, OSSZ, ZP a ÚP

· zpracování podkladů pro dotace na zaměstnávání OZP

 

POŽADUJEME:

· min. SŠ vzdělání ekonomického zaměření

· praxi na pozici mzdová účetní min. 5 roků

· výbornou znalost mzdové a personální problematiky

·  znalost zákoníku práce

· výbornou znalost práce na PC

· samostatnost, zodpovědnost a spolehlivost

· zkušenosti se zaměstnáváním OZP výhodou

 

NABÍZÍME:

· práci na HPP na dobu neurčitou

· měsíční mzdu 27.000 – 35.000,- Kč

· pružnou pracovní dobu

· kvalifikační růst a odborná školení hrazena firmou

· služební telefon s neomezeným voláním

· dobrý kolektiv v rámci tradiční rodinné firmy

· moderní pracovní prostředí v centru Olomouce na ul. Litovelská

 

 

Zájemci mohou zaslat svůj životopis na e-mail dockal@diol.cz nejpozději do 10.6.2019.

Pozice: provozní účetní

Zaměstnavatel: Správa silnic Olomouckého kraje, příspěvková organizace

Pracoviště: Lipenská 120, Olomouc

Druh práce: vedení účetnictví, zabezpečení agendy DPH v organizaci, vedení vnitropodnikového účetnictví, inventarizace.

Požadavky:

Dosažené vzdělání –  středoškolské,vysokoškolské, praxe v oblasti účetnictví nutná

Obor školního vzdělání – ekonomické

 

Další požadované vlastnosti:

- profesionální přehled v oblasti podvojného účetnictví

- znalost účetních a daňových zákonů, zákon č. 563/1991 Sb. o účetnictví, vyhláška 410/2009 Sb., zákon 235/2004 Sb. o dani z přidané hodnoty, zákon 586/1992 Sb. o daních z příjmů, vyhláška 383/2009 Sb.

- dobré komunikační, organizační a řídící schopnosti

- samostatnost, zodpovědnost, spolehlivost, pečlivost, flexibilita, znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook,)

 

Podrobnější informace na www.ssok.cz

 

Nástup možný ihned.

 

 

Společnost Hanácká zemědělská, a.s. přijme zaměstnance na pozici mzdová účetní. Nástup možný ihned. Životopisy posílejte na podatelna@hzas.cz

Hanácká zemědělská, a.s.

Dolany 316, 783 16 Dolany u Olomouce

podatelna@hzas.cz

  • Klíč – centrum sociálních služeb v Olomouci vyhlašuje výběrové řízení na pozici EKONOM (plný úvazek) a na pozici HLAVNÍ ÚČETNÍ, PERSONALISTA (úvazek 0,6). Více na www.klic-css.cz, tel. 585 425 921, 733 531 342.

 

  • EKONOM zajišťuje a odpovídá za provádění veškeré ekonomické, administrativní a provozní agendy organizace včetně sestavování a sledování vývoje rozpočtu a zúčtování finančních prostředků z různých zdrojů. Vede ekonomicko-administrativní úsek.

Požadujeme vysokoškolské vzdělání ekonomického zaměření.

 

  • HLAVNÍ ÚČETNÍ, PERSONALISTA zajišťuje komplexní vedení účetnictví včetně sestavování účetní závěrky a vedení účetních knih a dále v personální oblasti výběr zaměstnanců, jejich zaškolování, další vzdělávání a hodnocení, tvorbu organizačních struktur, pracovních náplní, statistických přehledů.

Požadujeme vysokoškolské, popř. vyšší odborné, resp. střední odborné vzdělání s maturitní zkouškou ekonomického zaměření.

Pozice: MZDOVÁ ÚČETNÍ

Pracoviště: Nemocnice Šumperk a.s., pracoviště Šumperk                      

Region: Olomoucký kraj

Náplň práce: 

·       komplexní zpracovávání mzdového účetnictví přidělené části zaměstnanců, včetně mzdové uzávěrky, výplaty mezd a ročního zúčtování daně z příjmu;

·       administrativní zpracování personální agendy přidělené části zaměstnanců (bonusy, kompletace a aktualizace osobního spisu, zvedení a evidence povinných a periodických školení zaměstnanců, vedení a evidence o lékařských prohlídkách zaměstnanců);

·       ledování vývoje mzdové, daňové, pracovně právní a personální legislativy.

Požadujeme:

·       USO/VŠ vzdělání – ideálně ekonomický obor;

·       odbornou praxi v oblasti práce mzdové účetní minimálně 5 roků;

·       znalost a orientaci ve mzdovém výkaznictví, včetně výborné znalosti pracovně právní legislativy;

·       znalost práce s PC, MS Office, znalost SW VEMA výhodou;

·       řidičské oprávnění pro skupinu B – aktivní řidič/ka;

·       komunikační, vyjednávací a prezentační schopnosti, iniciativu a pracovní nasazení, pozitivní a aktivní přístup, nárazově časovou flexibilitu;

·       příjemný vzhled a vystupování, vstřícnost, odolnost vůči stresu a zátěži, ochotu       učit se, samostatnost i schopnost týmové spolupráce.

Nabízíme:

  • stabilní pracovní pozici s potenciálem profesního růstu;
  • pracovní poměr na plný pracovní úvazek, místo výkonu práce Šumperk;
  • odpovídající mzdové ohodnocení;
  • možnost kontinuálního vzdělávání;
  • nástup ihned, případně dohodou;

·       firemní benefity: týden dovolené navíc, možnost ubytování, měsíční příspěvek na penzijní připojištění 600,-Kč, dotované stravování (oběd za 33,-Kč), bezúročné zápůjčky, relaxační pobyty a  zvýhodněné vouchery, rehabilitační cvičení zdarma, nadstandardní pokoje pro rodinné příslušníky, parkování v areálu zdarma, až 7% zvýhodněný nákup ve vlastní lékárně, společenské a kulturní akce společnosti, výhodný tel. rodinný tarif, karta benefitů – sleva u vybraných obchodníků, asistenční služba – ELA (poradenství v oblasti právní, finanční, psychologické a zdravého životního stylu), nekuřácké prostředí.

 

Mzdové podmínky:

  • nástupní mzda od 18 000,- Kč + motivační odměny, po ukončení adaptačního procesu přiznání individuálního osobního ohodnocení.

Kontakt:

·       Ing. Mgr. Renata Kleštincová, vedoucí personálního a mzdového oddělení,

e-mail: renata.klestincova@nemocnicesumperk.cz, tel: 607 925 724.

 

 

Sluňakov c.e.a. města Olomouce, o.p.s. Skrbeňská 70, Horka nad Moravou

Hledá nového pracovníka na pozici: Samostatná/ý účetní

Kontaktní osoba: Tereza Baleková, životopisy zasílejte do  26.11.2018 na email  tereza.balekova@slunakov.cz , 585154482; 

Požadujeme:
- uchazeče se SŠ nebo VŠ vzděláním nejlépe v ekonomickém směru;
- znalost podvojného účetnictví podmínkou;
-  praxe na obdobné pozici min. 3 roky (vhodné také pro uchazeče po RD);
- dobrá znalost programu MS Excel, znalost mzdové agendy, problematiky DPH, znalost programu Pohoda výhodou;
- samostatnou a iniciativní práci, organizační schopnosti;

 

Nabízíme:
- zaměstnání na HPP v příjemném kolektivu v Horce nad Moravou (z Olomouce 15 min MHD);
- jednosměrný provoz – flexibilní pracovní doba, práce na dobu určitou 1 rok, následně možné prodloužení;

- mzdové ohodnocení odpovídá dosažené kvalifikaci 20 -24 000;
- nástup možný od 1.12.2018;
- zaměstnanecké výhody (5 týdnů dovolené, home office, notebook, dotované stravování přímo v místě výkonu práce, sleva na někté služby poskytované organizací, aj.);
- pravidelné vzdělávání (možnost každoročních účastí na seminářů týkajících se změn v legislativě, ale i mimo ní např. cizích jazyků, aj.);

- možnost získání zkušeností v oblasti nestátní neziskové organizace čerpající grantové příležitosti, možnost se zapojit aktivně do získávání finančních prostředků organizaci a vymýšlení finančních strategii;

 

Náplň práce:
- samostatný/á účetní, který zajišťuje ucelené části účetního systému organizace;

- zodpovědnost za celou účetní agendu organizace;
- odesílání daňových přiznání, statistických výkazů, fakturace;

- zástupitelnost mzdové účetní;
- uzavírání hlavních knih – uzávěrky;

- jednání a možné konzultace s auditorem organizace;

 

Mensi stavebni firma z Olomouce prijme ucetni na HPP.Nastup od 1.12 2018 jednoduche ucetnictvi,mzdy,DPH.....tel.602 719 263

Astron Buildings s.r.o. | Kojetínská 3228 | CZ-75002 Přerov
Tel.: +420 581 250 222 | E-mail: info.cz@astron.biz | Internet: www.astron.biz
ICO/REGISTR. No: 63319675 · DIC/VAT No: CZ63319675 | A member of the Lindab group

Společnost Astron Buildings, evropský leader v návrhu, výrobě a dodávce ocelových konstrukcí rozšiřuje své centrum sdílených služeb v oblasti financí v Přerově. Do našeho týmu hledáme kandidáta/-tku na pozici: FINANCIAL ACCOUNTANT Co je náplní této práce?  Příprava měsíčních reportů pro mateřskou společnost  Zpracování roční závěrky a komunikace s auditorem a daňovým poradcem Co byste měl/a jako vhodný kandidát splňovat?  SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru  Praxe v oblasti účetnictví  Aktivní znalost francouzštiny nebo němčiny  Základní znalost anglického jazyka výhodou  Velmi dobrá znalost MS Office Co Vám můžeme nabídnout:  Profesní perspektivu v zázemí silné mezinárodní firmy  Odborné zaškolení od zkušených kolegů  Uplatnění cizích jazyků a možnost jejich zdokonalení  Motivující platové ohodnocení  Možnost profesního vzdělávání  Dotované závodní stravování  Nástup dle dohody V případě Vašeho zájmu o tuto pracovní pozici, zašlete prosím Váš strukturovaný životopis v českém i anglickém jazyce. Kontakt: Astron Buildings s.r.o., Michaela Novotná – HR Manažer, Personální oddělení, Kojetínská 3228, 750 02 Přerov, +420 581 250 240, email: m.novotna@astron.biz Zasláním Vašeho životopisu vyjadřujete souhlas se zpracováním a uchováním Vašich osobních údajů ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, společnosti Astron Buildings s.r.o., IČO 63319675. Tyto údaje poskytujete společnosti Astron Buildings s.r.o. výhradně za účelem inzerovaného výběrového řízení, po dobu konání tohoto výběrového řízení, nejdéle však na 1 rok. Kdykoli budete moci požádat společnost Astron Buidlings s.r.o. o smazání nebo o opravu osobních údajů.

Astron Buildings s.r.o. | Kojetínská 3228 | CZ-75002 Přerov
Tel.: +420 581 250 222 | E-mail: info.cz@astron.biz | Internet: www.astron.biz
ICO/REGISTR. No: 63319675 · DIC/VAT No: CZ63319675 | A member of the Lindab group

Společnost Astron Buildings, evropský leader v návrhu, výrobě a dodávce ocelových konstrukcí rozšiřuje své centrum sdílených služeb v oblasti financí v Přerově. Do našeho týmu hledáme kandidáta/-tku na pozici: ÚČETNÍ / ACCOUNTS PAYABLE Co je náplní této práce?  Realizace plateb dodavatelům ve stanoveném termínu  Komunikace s dodavateli a kolegy z jiných oddělení Co byste měl/a jako vhodný kandidát splňovat?  Min. SŠ vzdělání  Základní znalost podvojného účetnictví  Komunikativní znalost francouzštiny nebo němčiny  Základní znalost anglického jazyka  Uživatelská znalost MS Office Co Vám můžeme nabídnout:  Profesní perspektivu v zázemí silné mezinárodní firmy  Odborné zaškolení od zkušených kolegů  Uplatnění cizích jazyků a možnost jejich zdokonalení  Motivující platové ohodnocení  Možnost profesního vzdělávání  Dotované závodní stravování  Nástup dle dohody V případě Vašeho zájmu o tuto pracovní pozici, zašlete prosím Váš strukturovaný životopis v českém i anglickém jazyce. Kontakt: Astron Buildings s.r.o., Michaela Novotná – HR Manažer, Personální oddělení, Kojetínská 3228, 750 02 Přerov, +420 581 250 240, email: m.novotna@astron.biz Zasláním Vašeho životopisu vyjadřujete souhlas se zpracováním a uchováním Vašich osobních údajů ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, společnosti Astron Buildings s.r.o., IČO 63319675. Tyto údaje poskytujete společnosti Astron Buildings s.r.o. výhradně za účelem inzerovaného výběrového řízení, po dobu konání tohoto výběrového řízení, nejdéle však na 1 rok. Kdykoli budete moci požádat společnost Astron Buidlings s.r.o. o smazání nebo o opravu osobních údajů.

Účetní

Společnost :  BMH spol. s r.o.
Adresa : Ondřejova 11, Olomouc-Chválkovice
Kontakt:
pavel.koman@bmh.cz, tel. 778 772 439
Pracovněprávní vztah : Práce na plný úvazek
Požadované vzdělání : ÚSO s maturitou
Plat : 18 500 - 21 000 Kč

Co vás čeká:

Zajišťování účtování společnosti v souladu s účetní metodikou společnosti, účetními osnovami a souvisejícími účetními pravidly a předpisy dle pokynů nadřízeného pracovníka, zejména:
- účtování došlých a vydaných faktur
- vystavování faktur
- evidence majetku a zásob
- znalost účtování skladů výhodou
- administrativa

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

- Vzdělání SŠ - ekonomického směru
- praxe min. 2 roky na obdobné pozici
- znalost podvojného účetnictví a legislativy
- znalost MS Office, znalost účetního SW HELIOS výhodou
- ochota se učit a pracovat na sobě
- pečlivost a zodpovědnost
- samostatnost a důvěryhodnost

Co vám můžeme nabídnout

- práci na HPP
- zaměstnanecké benefity, stravenky 
- certifikované vzdělávání a jazykové kurzy
- dovolená nad rámec 4 týdnů
- příjemné pracovní prostředí

Kdy můžete nastoupit: Ihned

 

6.11.2017

Samostatná účetní

Pracovní poměr: na dobu určitou, plný úvazek, pružná pracovní doba

Pracoviště: Horka nad Moravou

Nástup: IHNED

Náplň práce: Zaúčtování přijatých a vydaných dokladů dle platné legislativy. Účtování pokladny, bankovních výpisů. Evidence a účtování majetku. Pravidelné kontroly účtů, zpracování a kontrola účetních závěrek.

Požadavky na uchazeče o práci

Požadavky: SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru. Výborná znalost podvojného účetnictví a daňových předpisů. Zkušenost minimálně 3 roky na obdobné pozici ve výrobní společnosti. Znalost práce na PC (MS Office). Pečlivost, spolehlivost, samostatnost, zodpovědnost.

Nabízíme: Práci na hlavní pracovní poměr, zaučení v rámci pozice a neustálý rozvoj, poukázky Edenred na volnočasové aktivity v hodnotě 500 Kč, příspěvek na dovolenou a Vánoce ve výši 5000 Kč, zaměstnanecký program Vodafone, příspěvek na stravování, možnost sjednání výhodného pojištění.

Odpovídající mzdové ohodnocení

Životopisy s kontaktními údaji zasílejte na emailovou adresu: nabor@montix.cz

Telefon: 773 161 856

Hledám práci:

Radmila Cagášková

+420 721 108 612

email:radka.cagaskova@seznam.cz

 

pracovní zkušenosti:

mzdová agenda:

kompletní zpracování hrubých mezd, komunikace s OSSZ a ZP, přihlášky, odhlášky

roční zúčtování, ELDP.

Personální agenda:

nástup nových pracovníků , smlouvy, zdravotní prohlídky

Účtování přijatých a vydaných faktur, kontrola saldokonta, příprava podkladů k DPH a KH

pokladna CZK,CHF,EU

 

Chcete uplatnit své zkušenosti z oblasti účetnictví? 
Chcete se realizovat v zázemí stabilní společnosti, ale vyhnout se rutině?
Pokud ano, víme o příležitosti právě pro Vás!

Naším klientem je účetní a daňová kancelář, která už poskytla své služby více než 750 spokojeným klientům. Pro její pobočku v Olomouci nyní hledáme SAMOSTATNOU ÚČETNÍ: 

Díky čemu nebudou Vaše dny v práci nuda:
- zodpovědnost za komplexní účetní agendu
- zpracování přidružené agendy jednotlivých firem z různých oborů
- komunikace s klienty

Aby se Vám na nové pozici vedlo dobře, budete potřebovat:
- SŠ ekonomického směru
- zkušenosti na pozici samostatné účetní
- ochotu zpracovávat účetní agendu pro více firem
- samostatnost, pečlivost
Kromě toho nás potěší, když budete hovořit některým z cizích jazyků a mít praktické zkušenosti se systémem Helios.

Na této pozici se budete moci seberealizovat a rozsah Vašich dovedností bude náležitě finančně ohodnocen. Stravenky a zkušený kolektiv na Vás čekají přímo v historickém centru OLOMOUCe.
Jestliže při čtení souhlasně přikyvujete hlavou, pošlete nám svůj životopis na lenka.tarabikova@aprofes.cz a my se Vám brzy ozveme. 

Děkujeme za Váš zájem o tuto pozici. Pokud Vás, v průběhu 14 dnů od přijetí Vašeho životopisu, nebudeme kontaktovat, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému uchazeči. Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašich osobních materiálů do společnosti APROFES, s.r.o. dáváte souhlas ke zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., O ochraně osobních údajů.

Firma hledá účetní do pracovního poměru, kontakt:

HORSTAV Olomouc, spol. s r.o.

Tovární 41A

772 00 Olomouc

Horton International je celosvětově působící firma, která poskytuje svým zákazníkům kvalitní služby v oblasti vyhledávání a výběru vyššího a top managementu.

Ve spolupráci s mateřskou společností Dittmann Consulting Vám nabízíme komplexní přístup v celém personálním rozvoji firmy.

Garantujeme Vám profesionální přístup s využitím znalosti podnikatelského prostředí České republiky a mezinárodních zkušeností, dlouholetou zkušenost v oblasti personálního poradenství.

 

Aktuálně obsazovaná pracovní místa najdete na stránkách www.horton-intl.cz

 

Vedoucí mzdové účtárny

Našim klientem je významná výrobní zahraniční společnost, globální dodavatel strojírenských dílů do automobilového průmyslu.

Region: střední Morava

 

Náplň práce

  • Kompletní zodpovědnost za mzdovou problematiku ve velké výrobní společnosti
  • Metodické řízení
  • Vedení týmu
  • Sledování legislativních změn a jejich aplikace do praxe
  • Spolupráce se státními institucemi

 

Pozice vyžaduje

  • SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru

·       Minimálně 5let praxe mzdového účetnictví (výrobní společnost výhodou)

  • Znalost MS Office + mzdové účetní programy

·       Komunikativní znalost německého nebo anglického jazyka

·       Pečlivost, spolehlivost, mlčenlivost, diskrétnost, loajalita

·       Zodpovědnost, samostatnost, schopnost pracovat v týmu

Úspěšný kandidát/ka bude pracovat u významné mezinárodní společnosti, špičky v oboru. Mzdové ohodnocení odpovídá náročnosti pozice, včetně zaměstnaneckých výhod. Firma poskytuje kvalifikační růst, odborná zaškolení. Příležitost pracovat pro zaměstnavatele, který roste, investuje do vývoje a nových technologií.

Lokalita pracoviště: Prostějov

 

Kontakt:

Ing. Jana Mikulová

Horton International  Czech  s .r.o.

Aksamitova 1, 779 00 Olomouc

Tel., fax: (+420) 585 227 289

mikulova@horton-intl.cz

www.horton-intl.cz

Společnost ABO valve, s. r. o., nejvýznamnější výrobce high-performance uzavíracích armatur pro použití v chemii, petrochemii a energetice v regionu střední a východní Evropy, hledá do ekonomického úseku samostatnou účetní(ho).

Požadovaný profil:

  • minimálně středoškolské vzdělání v ekonomickém oboru
  • dobrá znalost účetnictví a daňové problematiky
  • praxe na pozici účetní min. 3 roky podmínkou
  • znalost práce v MS Excel, Word podmínkou
  • znalost systému Navision Dynamics vítána
  • znalost anglického a ruského jazyka výhodou
  • samostatnost při řešení problémů, pečlivost, loajalita, flexibilita
  • schopnost a ochota učit se nové věci

Náplň práce:

  • zpracování účetnictví v souladu s platnou legislativou
  • tvorba statistických výkazů
  • komunikace s kontrolními orgány
  • spolupráce s auditory

Nabízíme:

  • zázemí úspěšné a dynamické společnosti
  • pružná pracovní doba
  • firemní benefity
  • plat od 20 tis. Kč

Nástup od 1. 5. 2017.

Životopisy prosím zasílejte pouze na e-mailovou adresu odstrcilova@abovalve.com, do předmětu uveďte název pozice „Účetní“.

 

Společnost ABO valve, s. r. o., nejvýznamnější výrobce high-performance uzavíracích armatur pro použití v chemii, petrochemii a energetice v regionu střední a východní Evropy, hledá kolegu na pozici personalista/ka - mzdový/á účetní.

Požadovaný profil:

  • minimálně středoškolské vzdělání ekonomického směru
  • praxe na obdobné pozici min. 3 roky podmínkou
  • znalost zákoníku práce
  • znalost mzdových předpisů, daňových zákonů, sociálního a zdravotního pojištění
  • znalost práce v MS Excel, Word podmínkou
  • znalost anglického a ruského jazyka výhodou
  • pečlivost, samostatnost, přesnost, spolehlivost, loajalita, flexibilita

Náplň práce:

  • vedení personální agendy a komunikace se zaměstnanci v oblasti mzdové problematiky
  • příprava měsíčních podkladů pro mzdy zpracovávané externí firmou
  • komunikace s externí firmou zpracovávající mzdy, komunikace se státními orgány
  • kontrola vstupních a výstupních dat, kontrola docházkového systému
  • účtování výstupů z mezd do informačního systému
  • zpracování podkladů pro management společnosti ze mzdové oblasti

Nabízíme:

  • zázemí úspěšné a dynamické společnosti
  • pružná pracovní doba
  • firemní benefity
  • plat od 20 tis. Kč

Nástup možný ihned.

Životopisy prosím zasílejte pouze na e-mailovou adresu odstrcilova@abovalve.com, do předmětu uveďte název pozice „Mzdová účetní-personalistka“.

 

Největší distribuční síť drogerie v ČR

Společnost Solvent ČR je ryze česká společnost bez účasti zahraničního kapitálu, která vznikla v roce 1992. Vsoučasné době je největším distributorem  drogistického zboží v ČR

PRO LOGISTICKÉ CENTRUM V OLOMOUCI – Chválkovicích  OBSAZUJEME 2 PRACOVNÍ POZICE :

Mzdová účetní pro SAP

Náplň práce:

·        Zodpovědnost za vedení mzdové agendy společnosti (cca 400zaměstnanců)

·        Zodpovědnost za správnou daňovou evidenci a zastoupení společnosti před FÚ

·        Zodpovědnost za správnou evidenci a zastoupení společnosti před ČSSZ a ZP

    Požadujeme:

-        SŠ vzdělání (nejlépe ekonomického směru)

-        Praxe na pozici mzdová účetní – min.2 roky

-        Znalost zpracování mezd v SAP – výhodou

-        Znalost personální a mzdové problematiky

-        Základní znalost podvojného účetnictví

-        Základní znalost zákoníku práce

-        Velmi dobrá znalost práce na PC

-        Trestní bezúhonnost, svědomitost, zodpovědnost, pečlivost a důslednost

Nabízíme:

-        práci na hlavní pracovní poměr, doba neurčitá

-        pružná pracovní doba

-        zajímavé finanční ohodnocení + firemní benefity

-        zázemí stabilní a prosperující společnosti , největší na trhu v ČR a SR

-        výrazná sleva na veškerý sortiment drogerie

-        práci v malém a příjemném kolektivu

-        zaškolení

Nástup: po dohodě

Detailní info poskytneme na tel.čísle: Ing.Vladislava Vrbová - 731 536 127

Životopisy prosím zasílejte na email: vladislava.vrbova@pksolvent.cz

 

 

 

 

Vlastivědné muzeum Jesenicka, příspěvková organizace Olomouckého kraje

Zámecké náměstí 1

790 01 Jeseník

 

 

přijme

 

 

samostatného ÚČETNÍHO/EKONOMA na hlavní pracovní poměr nebo externě na fakturu, možno zpracovávat účetnictví prostřednictvím vzdálené správy.

 

 

 

Požadavky:

 

 

-        vzdělání – min. SŠ ekonomického směru

-        znalost účetnictví vybraných účetních jednotek podle vyhlášky č. 410

-        praxe v účetnictví min. 3 roky

-        práce v SW GORDIC

 

 

 

-        Nástup: červenec 2016

 

 

 

Svoje nabídky a strukturovaný životopis zašlete na adresu zaměstnavatele nebo na e-mail muzeum@jeseniky.net do 22.6. 2016; obálku označte heslem ÚČETNÍ/EKONOM. 

SAMOSTATNÁ ÚČETNÍ

Stavební firma hledá samostatnou účetní, s možností okamžitého nástupu, která bude zodpovědná za samostatné vedení vybraných agend a komplexní administrativní podporu hlavní účetní a jednatele společnosti.

POŽADUJEME:

- SŠ vzdělání ekonomického směru + praxe na pozici účetní min. 3 roky

- nebo - Absolvent kurzu + praxe min. 5 let

- Nutná znalost podvojného účetnictví

- Znalost MS Office

- Orientace v daňovém systému ČR

- Znalost účetního SW Premier výhodou

- Pečlivost, zodpovědnost a samostatnost, pracovitost, spolehlivost, flexibilita, ochota učit se novým věcem, komunikativnost a příjemné vystupování.

v Požadujeme zaslání životopisu psaného vlastní rukou + fotografie (naskenovaný, nebo poštou), vybraní uchazeči budou pozvání k osobnímu pohovoru.

PRACOVNÍ NÁPLŇ:

- Zpracování účetních dokladů (FAP, pokladna,…) v účetním SW Premier

- Administrativní práce dle požadavků nadřízených

- Řešení přidělených úkolů v rámci ekonomického oddělení

- Práce s interními systémy

- Spolupráce s odděleními napříč společností

NABÍZÍME:

- Odpovídající platové ohodnocení /nástupní plat 15.000,- CZK/

- Práce v mladém a dynamickém kolektivu

- Příjemné pracoviště v blízkosti centra Olomouce

- Po zkušební době možnost zvýšení mzdy a firemních benefitů (stravenky, služební telefon)

- Nástup ihned

kontakt:

<


SLUŇÁKOV CENTRUM EKOLOGICKÝCH AKTIVIT MĚSTA OLOMOUCE
Hledáme nového pracovníka na pozici
ÚČETNÍ

Požadujeme:
Vzdělání: SŠ nebo VŠ ekonomického směru podmínkou, 3 roky v oblasti účetnictví, další praxe ve finanční oblasti výhodou, praxe v neziskové organizaci výhodou

Znalost oboru – účetnictví, majetková a daňová oblast vč. DPH, znalost zákona o účetnictví, znalost programu Pohoda velkou výhodou, zodpovědnost a preciznost při vedení účetnictví
Další požadavky: dobrá znalost programu Excel, MS Office, pečlivost, projektová problematika, znalost AJ podmínkou, ostatní jazyky výhodou

Náplň práce: účetnictví, mzdová a personální agenda, vytváření smluv, pokladna, majetek, administrativa, administrace v oblasti probíhajících projektů, apod…

Pracoviště: Horka nad Moravou, Sluňákov

Mzdové ohodnocení: od 16 000 – 18 000

Kontaktní osoba: Martina Andrýsková 
Životopisy a motivační dopis posílejte na email: martina.andryskova.paluchova@slunakov.cz, nejpozději do 25.5.2016,





Hledáme zkušenou účetní na pozici Hlavní Účetní

Marian Gável

Jednatel společnosti

T: + 420 777 699 998

E: m.gavel@email.cz

W: www.nejlepsiprace.com

Provozovna: Náměstí Svobody 268, 752 01 KOJETÍN

Přijmeme samostatnou finanční účetní pro příspěvkovou organizaci (samostatně vede účetnictví účetní jednotky, sestavuje účetní závěrky, vede účetní knihy), program AC účto.

Domov pro seniory Nopova, p.o., Nopova 128/96, 615 00 Brno Židenice, kontakt: Ing. Zdenka Čillíková, tel: 774 490 041,e-mail: cillikova@nop.brno.cz

Termín nástupu: ihned 

Ing. Zdenka Čillíková
ředitelka

Domov pro seniory Nopova p.o.
Nopova 128/96,615 00 Brno

www.nop.brno.cz

mail:  cillikova@nop.brno.cz

telefon: 548321500/160

 

PROVOZNÍ ÚČETNÍ
MÁTE EKONOMICKÉ ZAMĚŘENÍ? ZPRAVOVAL/A JSTE JIŽ ÚČETNICTVÍ NĚJAKÉ FIRMĚ? CHCETE PRACOVAT PRO ČESKOU FIRMU?
TAK PRÁVĚ VÁS HLEDÁME!
PROFIL KANDIDÁTA
SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru
Praxi v oblasti účtování a daňové problematiky
Zájem odborně růst
Dobré komunikační a organizační dovednosti
NABÍZÍME
Velmi dobré ohodnocení Vaší práce
Prostor pro seberealizaci a profesní růst
Přátelskou podnikovou kulturu.
Metodickou podporu holdingu enteria a.s.
Širokou nabídku benefitů
Místo výkonu: Olomouc
Pokud Vás tato pozice zaujala, zašlete svůj strukturovaný profesní životopis prostřednictvím odpovědního formuláře.
Těším se na Vaše reakce a spolupráci při hledání vhodného zaměstnání!
Veškeré Vámi zaslané materiály budou považovány za důvěrné.
Odpovědí na tento inzerát dáváte společnosti Manpower s.r.o. svůj souhlas se zpracováním osobních dat dle zákona č. 101/2000 Sb, o ochraně osobních údajů.

aneta.rychla@manpower.cz

V FPP Consulting spol. s r.o. poskytujeme našim klientům profesionální služby v oblasti účetnictví, daní, personálního a ekonomického poradenství. Nyní nabízíme příležitost brigády/ práce na zkrácený úvazek na pozici

 

MZDOVÁ/-Ý ÚČETNÍ

 

Co očekáváme:

-        prokazatelnou zkušenost v oblasti mzdového účetnictví (min. 3 roky),

-        spolehlivost, pečlivost, zodpovědnost,

-        výhodou je znalost účetního programu ÚČTO - Tichý.

 

Vaší zodpovědností bude:

-        pomoc při zpracování mezd v rovnoměrném pracovním rozvrhu,

-        pomoc při zpracování ročního zúčtování,

-        přihlášky, odhlášky zaměstnanců na OSSZ, zdravotních pojišťovnách, hlášení změn,

-        operativní mzdová evidence.

 

Vybranému kandidátovi nabídneme:

-        práci na zkrácený úvazek nebo DPP,

-        možnost osobního a profesního rozvoje,

-        možnost dlouhodobého uplatnění v oboru.

 

 

Práce je vhodná i pro důchodce nebo maminky na RD.

 

Pokud Vás tato pracovní příležitost zaujala, pošlete nám svůj životopis a krátký motivační dopis, ve kterém nám napište, čím Vás naše nabídka oslovila a co od naší případné spolupráce očekáváte.

 

Těšíme se na Váš email, který prosím zašlete na adresu job@fpp.cz k rukám Ing. Hany Sobkové.

 

Automobilová firma, Mürdter Dvořák, se sídlem Olšany u Prostějova hledá mzdovou účetní.

Požadujeme:

-        SŠ ekonomického směru

-        Znalost pracovně právních předpisů

-        Znalost zákoníku práce

-        MS EXCEL, WORD, OUTLOOK, výhodou Helios

Zpracování pracovních smluv a mzdových výměrů.

Zpracovává mzdy, časová a osobních data zaměstnanců.

 

Kontakt: Kubíčková Hana  582402429/731404129   h.kubickova@muerdter.cz

Pro našeho klienta hledáme kandidáty/kandidátky na pozici: 

Účetní

Náplň práce:

ü zadávání faktur, tvorba daňových přiznání, rozvahy a další účetní úkony,

ü zpracování účetní závěrky a závěrkových dokumentů,

ü spolupráce s finančním manažerem,

ü komunikace s manažery jednotlivých oddělení firmy,

 

Požadujeme:

ü praxi v oboru na pozici účetní,

ü samostatné vedení účetnictví velké společnosti výhodou,

ü organizační schopnosti, 

ü dobrá znalost MS Excel, znalost programu Pohoda nebo Pamica výhodou, 

ü časová flexibilita, odolnost vůči záteži.

 

Nabízíme:

ü práci na plný úvazek na dobu neurčitou,

ü motivující finanční ohodnocení dle zkušenosti a výkonu,

ü příjemné pracovní prostředí

 

Termín nástupu: ihned, popř. dohodou

Místo výkonu práce: Ostrava

 

Cítíte-li se naší nabídkou osloveni, zašlete Váš strukturovaný životopis s následujícím prohlášením na email pernova@tempo.cz. Oceníme, když přiložíte také svou fotografii.

 

"Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu dat uvedených v zaslaném životopise společnosti TEMPO TC, IČ: 26 81 33 35 dávám souhlas k jejich zpracování a uchování v databázi kandidátů na dobu nezbytně nutnou k účelu jejich zpracování, pokud nedojde k jeho odvolání písemnou formou".

 

 

Bližší informace:

Mgr. Eva Pernová

Tel.: 734 680 424

E-mail: pernova@tempo.cz

Clean4you s.r.o.

Chválkovická 101/4

779 00 Olomouc

IČ: 28618165

DIČ: CZ28618165

 

Firma s rozsáhlou činností služby, výroba,  skladové hospodářství  zaměstná v trvalém  pracovním poměru  zkušenou profesionální účetní  s nástupem ihned. Jedná se o zaměstnání s dlouhodobou pracovní perspektivou. Předpokládaný počet zaměstnanců v průběhu  1 roku dosáhne cca 50 lidí.

 

Obraty firmy  r 2013      cca 60 mil.

                         r 2014      cca 78 mil.

                         r 2015/9  cca 148,7 mil.

     

Kontaktní osoby :  Ing.Jiří Tomandl – jednatel společnosti     tel. 603 268 880    

                                 e-mail: tomandl@cleanforyou.cz 

                                Marcela Hoffmannová – administrativa     tel. 604 241 114

 

 HOLPLAST, s.r.o. je výrobní společnost se sídlem v Prostějově, Dukelská brána 4. Na   trhu působí od roku 1991. Zabývá se výrobou elektroinstalačního materiálu a lisováním plastových výlisků, které jsou určeny pro automobilový průmysl.

Nyní hledáme do společnosti kandidátku na pozici:Hlavní účetní

 Pracovní náplň:

Kompletní vedení účetní a daňové agendy celé společnosti

-          vedení účetnictví

-          mzdová evidence

-          vedení pokladny EUR, CZK

-          zpracování faktur EUR, CZK

-          zpracování DPH

-          zpracování účetní závěrky

-          zpracování daňových přiznání

Zastupování firmy na úřadech státní správy.

Znalost informačního a účetního systému Helios výhodou.

 

Kontakt pro bližší informace a zaslání životopisu:

Veronika Holubová, GSM: 603 813 994

E-mail: info@holplast.cz

 

ŽIVOTOPIS

Základní údaje:   Dana Stryková   - nabízí účetní poradenství     bytem Nový Malín 649, 788 03 Nový Malín

                            nar. 8.7.1960

                            r.č. 605708/2163

 Vzdělání :          r. 1981   Střední ekonomická škola ve Svitavách

                           r. 2002   Certifikát na účetní

 Praxe      :           21 roků v oboru účetnictví a ekonomické poradenství jako OSVČ,

                            r. 1982  jako prokuristka s.r.o.

                            OSVČ – zaměstnává 3 pracovníky,

Zpracovává daňovou evidenci, Podvojné účetnictví, Mzdovou agendu,  Vyřizování dotací ÚP, Zpracovávání veškerých dokumenty pro FÚ, OSSZ, zdravotní poj., jednání s úřady a jejic spolupráce, vyřizování chráněné dílny, zpracovávání všech daň. přiznání včetně daně z nemovitosti, zpracovává pro 25 firem malých i středně velkých firem  účetnictví, zapracovává zaměstnance  úč. do velkých i malých firem jako samostatné účetní, je registrována v komoře certif.účetních   

                          

Jazykové znalosti :    anglický jazyk – mírně pokročilá                                                                        

                                   německý jazyk – malá znalost

                                   italský jazyk      - malá znalost

Řidičský průkaz    :    B – osobní auta

 Technické znalosti:        práce s různými účetními programy  Např. Abra, Money, Pohoda  

Outlock,word,excel

Dovednosti :                Velká pracovní výdrž, schopnost pracovat ve stresových situacích, zaměření na detaily, dodržování stanovených termínů, schopnostvycházet s lidmi, pracovat v týmu,spravedlivé rozdělení úkolů podle možnosti a schopnosti pracovníků.

 Zájmy :                         Cestování, četba

Kontakt na: suol@wellnet.cz, 602 730 916

 

HTECH CZ S.R.O. je výrobně-obchodní společnost působící na trhu v oblasti potravinářského a zemědělského průmyslu. Do svého týmu nyní hledáme vhodné kandidáty/kandidátky na pozici:

Hlavní účetní

 

Na této pozici budete mít zodpovědnost za:

-          kompletní vedení účetnictví společnosti,

-          zpracování účetní závěrky,

-          evidenci a zúčtování daní včetně přiznání,

-          zpracování statistických výkazů,

-          přípravu podkladů pro audit,

-          spolupráci s daňovým poradcem,

-          komunikaci s orgány státní správy, klienty a obchodními partnery,

-          vedení menšího účetního oddělení.

Od kandidátů očekáváme:

-          zkušenosti na obdobné pozici min. 5 let, praxe ve výrobní společnosti je výhodou,

-          perfektní znalost účetní a daňové legislativy,

-          znalost AJ výhodou,

-          aktivní a odpovědný přístup k práci, samostatnost,

-          dobré komunikační dovednosti a schopnost spolupráce,

-          pečlivost, smysl pro detail.

Co Vám nabízíme?

-          velmi dobré mzdové ohodnocení odpovídající Vašim zkušenostem a náročnosti pozice,

-          termínové odměny,

-          individuální rozvržení pracovní doby,

-          mobilní telefon, notebook,

-          příjemné, moderní pracovní prostředí,

-          nástup dle dohody.

 

Svůj životopis společně s motivačním dopisem prosím zašlete na email job@fpp.cz, kontaktní osobou je Ing. Hana Sobková. Výběrové řízení je realizováno ve spolupráci se společností FPP  Consulting spol. s r.o., které zasláním životopisu udělujete souhlas se zpracováním osobních údajů v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. "O ochraně osobních údajů" ve znění pozdějších předpisů.

 

Akciová společnost

IF FACILITY a.s.

Sídlo : Antala Staška 510/38, Krč, 140 00  Praha  4

Provozovna : Floriána Nováka 5267/3, 796 01  Prostějov

 

VYHLAŠUJE VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ

Na pracovní pozici :   účetní pro soukromou střední školu

 

Místo výkonu práce :    Prostějov

Termín nástupu :            1.10.2015, případně dle dohody

 

Požadavky :

·         znalost účetní a daňové problematiky

·         výborná znalost práce na PC – Word, Excel, Outlook

·         znalost účetního programu POHODA výhodou

·         schopnost pracovat samostatně

Charakteristika zaměstnání :

·         komplexní vedení podvojného účetnictví,  včetně zpracování DPH

·         příprava účetní závěrky

·         tvorba a zpracování provozního rozpočtu, rozbory hospodaření

·         evidence školného, stravného

·         podávání žádostí a vyúčtování dotací z MŠMT

 

Platové zařazení: nástupní plat 20.000 Kč

Přihlášku zasílejte elektronicky na adresu: dobesova@ifholding.cz

Bližší informace : Dagmar Dobešová, 778 407 020

 

 

 

 

 

Firma Parfemgroup.cz hledá do svého týmu vhodného kandidáta na pozici:  účetní se znalostí IS K2

 

Náplň práce:

 

- zpracování účetní agendy

- zpracování účetních závěrek

- příprava daňových přiznání

- příprava a účtování přijatých faktur a platebního styku

- řešení a nastavování účetních procesů firmy

- vedení korunové a valutové pokladny

- zpracování a vedení mzdové agendy

 

Požadavky:

 

- SŠ/VŠ vzdělání

- ZNALOST INFORMAČNÍHO SYSTÉMU „K2“ 

- znalost DPH

- znalost práce s pokladnou

- praxe na pozici hlavní účetní minimálně 5 let

- pečlivost a flexibilita

- ochota podílet se na vývoji rostoucí firmy

- týmový hráč

- odolnost vůči stresu

 

Nabízíme:

 

- práci v centru Olomouce

- zajímavou práci

- mladý dynamický kolektiv

- nástupní plat dohodou

Hledám touto cestou práci účetní/fakturantky/pomocná účetní, možno i formou stáže.

Znalosti a zkušenosti v účetní oblasti - v oboru finanční správy, daňová evidence a účetnictví drobných podnikatelů.

Znalost účetních programů Ekonom, MRP, Pohoda.

Praxe:  externí účetní, vlastní podnikatelský projekt biopěstitelství.

Počítačová gramotnost: uživatelsky Windows (Word, Excel, PowerPoint, aj.).

Jazyky: čeština, slovenština, angličtina, němčina, ostatní - samouk.

Samostatnost, zodpovědnost, serioznost,  radost z kolektivní práce.

Kontakt: lydiedunay@seznam.cz

               +420 776 584 972

               Zlínsko

Společnost TRUMF International, s.r.o. hledá pro posílení svého

týmu vhodného kandidáta na pozici účetní

 

Ve své práci budete odpovídat zejména za:

 

·        Účtování běžných účetních operací finančního účetnictví

·        Správné zpracování a zaúčtování účetních dokladů

·        Zajišťování archivace účetních písemností

·        Kontrolu formální i věcné správnosti účetních dokladů a jejich evidenci

·        Správné zpracování uzávěrkových operací v účetnictví

Požadujeme:

 

·  SŠ vzdělání ekonomického směru

·  znalost daňových zákonů a předpisů

·  znalost zákona o DPH

·  znalost činností uzávěrkových operací v účetnictví a inventurách

·  znalost práce na PC

·  schopnost komunikovat a spolupracovat

·  praxe min. 3 roky v oboru

·  samostatnost, rozhodnost a pečlivost

·  znalost práce v systému Navision výhodou

·  znalost anglického jazyka výhodou

Nabízíme:

·  prostředí dynamicky se rozvíjející společnosti s vedoucím postavením na trhu

·  odpovídající mzdové ohodnocení a firemní benefity

·  možnost dalšího profesního rozvoje

· smlouvu na dobu neurčitou

·  místo výkonu práce – Dolní Újezd u Lipníka nad Bečvou

 

Nástup: ihned

           

Své strukturované životopisy a motivační dopisy zasílejte na email:     

 vanova@trumf.cz, tel: 581 705 777

Firma Parfemgroup.cz hledá do svého týmu vhodného kandidáta na pozici:

účetní se znalostí IS K2

Náplň práce:

­ zpracování účetní agendy

­ zpracování účetních závěrek

­ příprava daňových přiznání

­ příprava a účtování přijatých faktur a platebního styku

­ řešení a nastavování účetních procesů firmy

­ vedení korunové a valutové pokladny

­ zpracování a vedení mzdové agendy

Požadavky:

­ SŠ/VŠ vzdělání

­ ZNALOST INFORMAČNÍHO SYSTÉMU „K2“

­ znalost DPH

­ znalost práce s pokladnou

­ praxe na pozici hlavní účetní minimálně 5 let

­ pečlivost a flexibilita

­ ochota podílet se na vývoji rostoucí firmy

­ týmový hráč

­ odolnost vůči stresu

Nabízíme:

­ práci v centru Olomouce

­ zajímavou práci

­ mladý dynamický kolektiv

­ nástupní plat dohodou

Své strukturované životopisy společně s přiloženou fotografií zasílejte na email

volna.mista@parfemgroup.cz

 

Výrobce termostatů se sídlem v Prostějově hledá kolegyni na pozici:

 

ÚČETNÍ – ADMINISTRATIVNÍ ASISTENT

 

Náplň práce:

 

·      Vedení účetnictví pomocí počítačového účetního systému Vision 32, vedení záznamů o veškerých pohybech a účetních stavech.

·      Kontrola a zajištění schválení přijatých faktur – řízení oběhu dokumentů.

·      Vkládání přijatých a vystavených faktur do účetního systému.

·      Zpracování daňových přiznání a související aktivity jako DPH, Intrastat, silniční daně, atd.

·      Vedení pokladny, řízení záloh, pokladní závěrky a revize.

·      Ve spolupráci s personálním oddělením provádění účetních aktivit souvisejících s výplatami mezd, cestovními náhradami, cestovními příkazy a vyúčtováním pracovních cest.

·      Zavádění přijatých i odeslaných plateb do účetního systému, příp. spolupráce na zadávání příkazů k úhradě.

·      Zpracování statistických výkazů.

·      Obsluha telefonní ústředny, vyřizování pošty a obsluha datové schránky.

 

 

Požadavky:

 

·         Základní vzdělání: Absolvent obchodní akademie nebo ekonomické střední školy + účetní praxe min. 3 roky.

·         Doplňující vzdělání: Ovládání aplikovaných počítačových programů, rozšíření znalosti účetnictví, Vision 32 výhodou

·         Zkušenosti: znalost účetnictví, zkušenost s DPH

·         Informatika: uživatelsky Windows (Word, Excel), elektronická pošta, apod.

·         Jazyky: Konverzační úroveň angličtiny vítána.

·         Další požadavky: Příjemné vystupování, pečlivost, spolehlivost, zodpovědnost.

 

 

Nabízíme:

 

  • odpovídající finanční ohodnocení a systém firemních bonusů
  • možnost profesního a osobního rozvoje
  • notebook a telefon i k soukromému použití
  • velmi dobré pracovní podmínky a přátelský kolektiv

Účetní s dlouholetou praxí hledá práci. Znalosti: podvojné účetnictví,daně (z příjmu,DPH aj.), obchodní i občanské právo, ekonomika obchodní i výrob a realitní společnosti vyplývají z praxe ekonom,účetní a daňový metodik ,znalost daňového,občanského a obchodního práva v praxi, účetní programy:Navision, Attain, Stromware,Double,aj.OFFICE, Word, Excel – rozšířené. Jazyky angličtina aktivně, ruština,němčina. ŘP B
Kontakt: sulakova@seznam.cz, tel. 720 738 830.

Firma přijme zaměstnance:

Název pozice: Mzdová účetní

Počet volných míst: 1

Místo výkonu práce: Olomouc

Úvazek: 40 hodin/týden – plný, jednosměnný

Minimální požadované vzdělání: SŠ  s maturitou

Mzda: 20.000,- (nástupní)

Nástup od: ihned

Poznámky k pracovnímu místu: Rozšiřujeme tým mzdových účetních! Jedná se o dlouhodobou spolupráci, nikoliv zástup za MD nebo pracovní neschopnost!

Požadujeme: praxe v oboru minimálně 3 roky, trestní bezúhonnost, loajalita, časová flexibilita, znalost práce na PC, znalost práce programu Perm výhodou!

Strukturované životopisy zasílejte na: prace@bartonapartner.cz

Sociální služby pro seniory Olomouc, příspěvková organizace přijme:

 Hlavní účetní -  ekonom  příspěvkové organizace

 

Požadavky na výkon funkce:

·          ekonomického směru

·         Znalost podvojného účetnictví

·         Praxe v oboru minimálně 5 let

·         Praxe ve zpracování dotací ze státního rozpočtu

·         znalost právních předpisů souvisejících s  účetnictvím

·         pokročilá znalost práce na PC (MS Word, Excel apod.),

·         znalost účetního softwaru Gordic vítána

·         morální bezúhonnost,

·         spolehlivost, diskrétnost, samostatnost

·         odolnost vůči stresu

Náplń práce:

      Účtování dokladů

·         Zpracování účetní závěrky,dokladová inventura, uzávěrka dat, tvorba rozvahy, výsledovky a příloh k účetní závěrce.

·         Zpracování účetních dat na úrovni středisek a zdrojů

·         Vyúčtování všech projektů a dotací – finanční část

·         Tvorba rozpočtů, sledování čerpání rozpočtu

·         Sestavení finančního plánu organizace

·         Průběžné finanční , ekonomické zprávy a rozvahy

 

plný úvazek

 

Zařazení podle platných předpisů, tř. 10  od 14.100    – 21.230,- Kč

Nástup ihned 

Zástup za MD

Menší stavební firma z Olomouce přijme asistentku se znalostí DE a mezd – nejlépe program ÚČTO – není podmínkou. Požadavky: výborná znalost práce s PC – zejména EXCEL (tabulky a grafy), praxe v účetnictví min.3 roky, řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič,  dále požadujeme naprostou samostatnost a spolehlivost. Bližší info na tel: 725 524 237.

Životopisy zasílejte na: lubenik@volny.cz

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

SLUŇÁKOV CENTRUM EKOLOGICKÝCH AKTIVIT MĚSTA OLOMOUCE
Hledáme nového pracovníka na pozici
Účetní všeobecná, mzdová účetní
Požadujeme:
Vzdělání: SŠ nebo VŠ ekonomického směru podmínkou, 4 roky v oblasti účetnictví, další praxe ve finanční oblasti výhodou, praxe v neziskové organizaci výhodou
Znalost oboru – účetnictví, znalost programu Pohoda, majetková a daňová oblast vč, DPH, znalost zákona o účetnictví, uživatelská znalost MS Office, pečlivost, zodpovědnost a preciznost při vedení účetnictví, znalost AJ, ostatní jazyky výhodou
Náplň práce: kompletní mzdová a personální agenda, vytváření smluv, pokladna, majetek,,..
Pracoviště: Horka nad Moravou, Sluňákov
Mzdové ohodnocení: od 16 000 – 18 000
Kontaktní osoba: Kateřina Paděrová
životopisy posílejte na email nejpozději do 20.10.14 : katerina.paderova@slunakov.cz
telefonní kontakt: +420 585 154 482