Hledáte nebo nabízíte zaměstnání?

Střední škola logistiky a chemie, Olomouc, U Hradiska 29 nabízí volné pracovní místo na pozici referent majetkové správy s  pracovní dobou  7.00 – 15:30 hod. Plat dle tabulek třída 8,  stupeň dle odpracovaných let dle nařízení vlády 341/2017 s možností osobního příplatku po třech měsících. Jedná se o zajišťování správy majetku organizace, sestavování plánů majetkové správy podle propočtů, sumarizací, výsledků inventarizace a dalších potřeb. Nástup možný co nejdříve.

Podrobnější informace u ekonomky školy Bc.Zdenky Adámkové, adamkova@sslch.cz, tel. 724 377 571

Ředitelství silnic a dálnic s. p. vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa

ÚČETNÍ
datum zveřejnění inzerátu:  od 11.4.2024 do 15.5.2024.

 

Pracoviště-lokalita:

Správa Olomouc

 

Náplň práce:

·        Komplexní vedení účetnictví účetní jednotky včetně vedení účetních knih a sestavování účetní závěrky Správy.

·        Dodržování finanční kázně – zejména úhrad faktur

Požadujeme:

·         SŠ, VŠ ekonomického směru

·        znalost zákonů státních organizací nebo podnikatelského účetnictví výhodou

·        praxi v oboru min. 10 let

·        práce na PC, znalost MS Office

·        samostatný a zodpovědný přístup, ochotu učit se

·        trestní bezúhonnost

·        řidičský průkaz sk. B (není podmínkou).

Nabízíme:

·        stabilitu státní organizace

·        pružnou pracovní dobu

·        možnost dalšího vzdělávání

·        fixní mzdu + osobní bonus

·        Zaměstnanecké benefity (5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna, stravenkový paušál, benefitní karta e-Benefity či penzijní připojištění, zvýhodněná Multisport karta, možnost využití firemních rekreačních zařízení, permanentky do ZOO, Aquaparku, skipasy na lyže, sleva u cestovních kanceláří INVIA, Čedok, Alexandria)

 

Termín nástupu:

Předpokládaný termín 3.6.2024, popř. na základě dohody.

 

Pracovní poměr:

Hlavní pracovní poměr na dobu určitou, zástup za MD a RD. Poté možnost přesunu na nové systemizované pracovní místo a prodloužení na dobu neurčitou.

 

Mzdové  podmínky:

K základní mzdě je přiznán osobní příplatek, po ukončení zkušební doby můžete v závislosti na Vašem pracovním výkonu získat navíc osobní bonus + motivační odměny v návaznosti na plnění stanovených úkolů.

 

Termín zaslání přihlášky:

Písemné přihlášky se strukturovaným životopisem zasílejte na e-mail: prace@rsd.cz do 15.05.2024.

(do předmětu uveďte „ÚČETNÍ SPRÁVA OLOMOUC“).

Pro další informace prosím kontaktujte:

Ilona.zencakova@rsd.cz, tel. 954 912334 v pracovních dnech od 08 do 14 hod.

 

Upozornění

Pracovní poměr se řídí zákonem č. 262/2006 Sb., zákoníkem práce (nejedná se o služební poměr).

Uchazeč zasláním přihlášky do výběrového řízení stvrzuje, že si není vědom osobních ani profesních vazeb, které by při vykonávání činnosti, o kterou se uchází, znamenaly střet zájmu.

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.

Poskytnuté osobní údaje bude zpracovávat výhradně Ředitelství silnic a dálnic ČR, a to v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679 za účelem náboru zaměstnanců na výše uvedené pracovní místo. Osobní údaje budou uchovány po dobu nezbytnou k naplnění účelu výběrového řízení. Poskytnutí veškerých těch osobních údajů souvisejících s uvedeným účelem je dobrovolné, jejich neposkytnutí však znemožní Vaši účast ve výběrovém řízení.

Práva subjektu údajů poučení:

Subjekt údajů bere na vědomí, že poskytnutím osobních údajů má právo na: na přístup k osobním údajům, na opravu nepřesných nebo nepravdivých osobních údajů, podání vysvětlení v případě podezření, že zpracování mých osobních údajů narušuje ochranu mého osobního a soukromého života nebo že osobní údaje jsou zpracovávány v rozporu s právními předpisy, požadovat nápravu situace, která je v rozporu s právními předpisy, zejména formou zastavení nakládání s osobními údaji, jejich opravou, doplněním či odstraněním, výmazem osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistí-li se, že byly zpracovávány protiprávně, na přenositelnost údajů a právo vznést námitku, po níž zpracování mých osobních údajů ukončí, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad zájmy nebo právy a svobodami subjektu údajů, zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků. Více informací o uplatnění práv naleznete na https://www.rsd.cz/rsd/gdpr-a-zpracovani-osobnich-udaju

 

 

Do Fakultní základní školy a mateřské školy Olomouc, Holečkova 10 hledáme schopnou a spolehlivou hlavní účetní do kanceláře školy. Náplň práce: účtování spojené s procesy celého subjektu (příspěvková organizace, plátce DPH).

Spolupráce možná v zaměstnaneckém poměru nebo i externě.

Podrobnější informace u ředitelky školy Mgr. Zonny Bařinkové, reditel@zsholeckova.cz, 730 874 900.

Mgr.Zonna Bařinková, Ředitelka školy

Tel: + 420 730 874 900, E-mail: reditel@zsholeckova.cz

FZŠ a MŠ Holečkova Olomouc, Holečkova 10, příspěvková organizace

www.zsholeckova.cz

Hlavní účetní/Senior účetní (m/ž) v Litovli

Náplň práce

  • Vedení a kontrola účetnictví výrobní společnosti, zpracování kompletních účetních agend dle platných směrnic, zodpovědnost za účetní činnosti včetně investičního majetku, výkaznictví, daňové politiky atd.

·       Zabezpečit správnost postupů účtování dle českých standardů, zodpovědnost za měsíční a roční účetní uzávěrky.

  • Komunikace s daňovými poradci a auditory.

·       Budete koordinovat činnost dalších 2 účetních.

 

Pozice vyžaduje

·       Hledáme zkušenou osobu, která pracovala na pozici hlavní účetní s příslušným odborným vzděláním a praxí v několika oblastech účetnictví.

·       Velkou výhodou je znalost anglického jazyka.

Nabídka

·       Hlavní účetní bude pracovat v zahraniční společnosti se zajímavých produktem, která podporuje vzdělávání a rozvoj zaměstnanců.

·       Hrubá nástupní mzda 50-60 000,-Kč, balíček benefitů.

Kontakt:

Marcela Mayerová

Horton International Czech s.r.o.

m:  +420 602 788 884

Olomouc@horton-intl.cz